fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פדרו בשטח, חוליו סזאר פורח

חוליו סזאר צילום עצמי
חוליו סזאר צילום עצמי

הפועל נצרת עילית סיימה בשבוע שעבר בתיקו 1-1 נגד מכבי חיפה, או יותר נכון מילואי מכבי חיפה. את השער לזכות נצרת עילית כבש הברזילאי חוליו סזאר, האיש שכבש גם נגד הפועל כפר סבא בניצחון 0-2 ובניצחון על הפועל איכסאל בבית (0-1). ביום חמישי כבש חוליו שער יפיפה במשחק גביע הטוטו נגד מכבי אחי נצרת, שלא הספיק לניצחון (1-1). בנצרת עילית לא רוצים לפתוח פה, אבל משוכנעים שהחלוץ הברזילאי, ששב בכושר מצוין מחופשת מולדת, יעשה עונה טובה.

חוליו סזאר בפעולה (צילום חגאג רחאל)
חוליו סזאר בפעולה (צילום חגאג רחאל)

הסיבה העיקרית לאופטימיות הזהירה בנוגע לחוליו סזאר היא… הקשר הברזילאי פדרו. בעונה שעברה היה סזאר בודד, הוא בקושי מדבר אנגלית, על עברית אין מה לדבר, הוא בקושי תיקשר עם השחקנים והרגיש בודד. בחודש ינואר, הגיע פדרו לסידורים במשך כשבועיים בישראל וסזאר התעורר לחיים, אפילו שקל לבקש מהמנכ"ל גיל ברעם להשאיר את סזאר בארץ, למרות שלא היה כשיר וטרם החלים מהפציעה הקשה, בקשה שכמובן לא הייתה ריאלית. "היה מדהים לראות איך מצב הרוח שלו ירד כשפדרו חזר לברזיל", מספרים בנצרת עילית.

העונה פדרו הגיע לקבוצה, הוא מתגורר סמוך לסזאר עם משפחתו ואין מאושר מסזאר. "מצב הרוח חזר אליו, פתאום רואים חוליו אחר", מספרים בנצרת עילית ומאמינים כי הדבר יתבטא גם בנושא הבקעת שערים. לפחות בינתיים, במשחקי ההכנה זה עובד.

הברזילאי פדרו (צילום יצחק סולומון)
הברזילאי פדרו (צילום יצחק סולומון)

אגב, השבוע הוחתם הבלם אלון נצר והכי מאושרים היו… פדרו וחוליו סזאר. החתמתו של נצר הורידה סופית את האפשרות להחתים בלם זר, מה שסלל את הדרך להישארותו של פדרו בקבוצה. פדרו סיכם את תנאיו עוד לפני שהגיע לישראל, אבל הסיכום עמו היה שהחוזה יהיה בתוקף רק אחרי  שהמאמן יקבל החלטה בעניינו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות