fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ערן ביטון לא בתכניות של בן זקן, מבוכה מול מכבי חיפה

ראובן עטר הביא את הקשר לקבוצה שלו ועזב. המחליף שלו לא מחזיק מהשחקן ולא נתן לו לשחק * גורם במכבי חיפה: "זה נותן לנו הרבה חומר למחשבה"
ערן ביטון (צילום חגאג רחאל)
ערן ביטון (צילום חגאג רחאל)

מבוכה בהפועל עפולה: הקשר ערן ביטון, בן 21, שהמאמן ראובן עטר נלחם להביא אותו ממכבי חיפה, לא נמצא בתוכניות המקצועיות של המאמן הנוכחי, בני בן זקן. שחקן בקבוצה אומר: "אלו שיקולים מקצועיים, אף אחד לא יכול להתערב למאמן בשיקולים המקצועיים, רק הוא קובע וכנראה שהוא לא מחזיק ממנו".

ערן ביטון (צילום חגאג רחאל)
ערן ביטון (צילום חגאג רחאל)

ערן ביטון טרם קיבל דקת משחק אחת. בשלושת משחקי גביע הטוטו שקיימה הפועל עפולה הוא לא עבר בבקרה ובמשחק הליגה האחרון בהרצליה לא שותף. בעונה שעברה שיחק ביטון במכבי שעריים, כבש שני שערי ליגה וירד איתה מהליגה הלאומית. לפני שתי עונות כבש 10 שערים (8 בליגה) במדי קבוצת הנוער של מכבי חיפה, שזכתה באליפות המדינה לנוער.

הנושא גורם למבוכה גם מול מכבי חיפה, לה הובטח שהשחקן המושאל יקבל דקות משחק ויצבור ניסיון. "בפעם הבאה שנבקש מהם שחקנים הם לא יספרו אותנו, אם שחקנים שלהם לא משחקים אצלנו", אומר גורם בעפולה.

גורם במכבי חיפה אמר השבוע כי בחיפה עשו הכל שיצטרף דווקא לעפולה, למרות שקבוצות אחרות רצו את השחקן. "הפועל עפולה נלחמו כל הקיץ על ביטון ובסוף לא נותנים לו אפילו דקה, ערן הוא שחקן מבטיח שלצערנו אינו זוכה לבמה לה קיוינו וזה נותן לנו הרבה חומר למחשבה".

הגורם במכבי חיפה אף מבהיר מפורשות: "אם מצב זה יימשך, נאלץ למצוא לו מסגרת אחרת בה יזכה לדקות משחק".

גם אם בהפועל עפולה לא מרוצים מהמצב, בגלל חוסר הנעימות שנגרמת להם מול מכבי חיפה, הרי שלאף אחד בהנהלה אין כוונה להתערב בשיקולי המאמן, שכן הם זוכרים מה קרה כשאיזי שירצקי ביקש להתערב לו בשיקולים ולהרכיב את החלוץ אחמד עאבד. בן זקן סירב לבקשת הבעלים ומצא עצמו מחוץ לקבוצה.

היו"ר דני אסולין: "אני יכול לשבת עם המאמן, לדבר איתו, אבל בסופו של דבר אך ורק הוא קובע".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות