fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"ערבי שתורם לכדורסל בעפולה זה בסדר, אבל יהודי שתורם לאחי נצרת זה לא בסדר"

ערב המפגש ביניהן מחר, מתחממות הרוחות בין מכבי אחי נצרת להפועל עפולה
אחמד חילו (צילום חגאג רחאל)
אחמד חילו (צילום חגאג רחאל)

בהפועל עפולה מבקשים בכל דרך להפוך לקבוצת הכדורגל הבכירה בעמקים ולא פעם נרשמו עימותים בין נציגי עפולה לשכנים מהפועל נצרת עילית. אלא שמסתבר שבהפועל עפולה פתחו חזית נוספת והפעם מול מכבי אחי נצרת, הקבוצה היחידה מהעמק שהתברגה בפלייאוף העליון בעונה שעברה ועל הנייר היא הקבוצה הבכירה בעמקים כיום. ההתקפה של אנשי עפולה על הקבלן העפולאי שתרם כספים למכבי אחי נצרת הצליחה להרגיז אותם מאוד.

אחמד חילו (צילום חגאג רחאל)
אחמד חילו (צילום חגאג רחאל)

מדובר בחברת "י. ס. ד. יזמות", בבעלות השותפים דוד אוחיון מעפולה וסלבי סלח מנצרת. על פי פרטי ההסכם שהגיעו לידיעות הגליל, "י. ס. ד. יזמות" תרמה לאחי נצרת 350 אלף שקל, עם הבטחה שאם בחודש ינואר הקבוצה תהיה בטווח המקומות 1-6, הקבוצה תקבל 150 אלף שקל נוספים.

האיש החזק באחי נצרת, אחמד חילו, עובר להתקפה: "במשך שנים הם תרמו לקבוצת הכדורסל בעפולה ואף אחד לא דיבר מילה. לא יצאו נגד קבלן ערבי מנצרת שתורם לקבוצה יהודית מעפולה, אבל כשיהודי מעפולה תורם לקבוצה ערבית מנצרת כולם מתעוררים ואומרים שזה לא בסדר. הרגו את האיש, שחטו אותו על לא עוול בכפו, הוא עובד חזק בנצרת ותורם לעיר. מה פסול בזה?".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות