fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"עצם צירוף המילים גידול במוח נשמע לי קשה"

לרגל יום ההתרמה השנתי למלחמה בסרטן, מספר תושב נצרת עילית שחלה בסרטן המוח, על התמודדותו עם המחלה, הניתוח הקשה שעבר והגידול שחזר שוב שנים אחר כך. כיום, הוא בריא ומודה על הסיוע שקיבל ממתנדבי סניף האגודה בנצרת עילית. יום ההתרמה השנתי יתקיים ביום שני הקרוב
איש חולה
צילום אילוסטרציה

מ' בן 32, סטודנט להנדסה וביוטכנולוגיה, חושף את סיפורו האישי במטרה להעלות את מודעות הציבור לפעילות האגודה למלחמה בסרטן. יום ההתרמה של האגודה יתקיים בשני הקרוב: 22 באוקטובר 2012 .

מ': "חליתי לראשונה בשנת 2003, הגילוי היה מקרי בהחלט. הגעתי לבית חולים בעקבות תאונת דרכים שעברתי וביצעתי בדיקות מקיפות. אחת הבדיקות הראתה גידול סרטני במוח. לא היה לי מושג מה זה. עצם צירוף המילים גידול במוח נשמע לי קשה ולקושי נלווה פחד שלא ניתן להבריא מן המחלה".

איך התמודדת?

איש חולה
צילום אילוסטרציה

"עברתי טיפולים וניתוח קשה בראש במהלכו הוסר הגידול. חזרתי לשגרה והמשכתי בקריירה, הרגשתי שאני בר מזל שהצלחתי לנצח את המחלה אבל זה היה ניצחון זמני. ב- 2006 התעוררתי באמצע הלילה עם פרכוסים והגעתי לבית חולים".

מה קרה?

"כשנודע לי שהגידול חזר ההרגשה הייתה קשה וכואבת. נזקקתי לניתוח ולהקרנות אבל הייתי אופטימי כי ידעתי שאפשר לנצח את המחלה ואני מוכן לסיבוב שני ואחרון. בשלב זה גם קיבלתי סיוע מסניף האגודה למלחמה בסרטן בנצרת עילית. התוודעתי לצוות מתנדבים מקסים. קיבלתי ייעוץ, ליווי מקצועי ובעיקר אוזן קשבת. מחלת הסרטן כרוכה בהרבה קושי והתמודדויות, כשהחולה מקבל תמיכה מאנשים שמבינים בתחום ויש להם ידע וניסיון זה עוזר מאוד. זה נותן כוח להמשיך" .

מה מצבך הבריאותי כיום?

"אני נשוי ואני לומד ומשתדל לנהל אורח חיים נורמלי. זה לא קל אבל זה אפשרי ואני קורא לכל אזרחי המדינה ולהירתם ולתרום, כל אחד כפי יכולתו למען האגודה למלחמה בסרטן".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות