fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תקציב עיריית עפולה לשנת 2015 יעמוד על 275 מיליון שקלים

תקציב החינוך יגדל בשישה מיליון שקלים לעומת השנה הקודמת ותקציב הרווחה יגדל בכארבעה מיליון שקלים. פירעון המלוות של עיריית עפולה קטן בכ- 2.5 מיליון שקלים
ישיבת התקציב בעיריית עפולה (צילום עצמי)
ישיבת התקציב בעיריית עפולה (צילום עצמי)

 

ישיבת התקציב בעיריית עפולה (צילום עצמי)
ישיבת התקציב בעיריית עפולה (צילום עצמי)

תקציב החינוך לשנת 2015 בעיריית עפולה יעמוד על 90.3 מיליון שקלים, סכום שיא בכל הזמנים. תוספת התקציב המשמעותית אינה כוללת תקציבים בלתי רגילים, אשר עמדו בשנה החולפת על כחמישה מיליון שקלים נוספים וסביר כי גם בשנה הבאה יעמדו על סכום דומה.

תקציב הרווחה יעמוד השנה על 38.5 מיליון שקלים. במהלך הצגת התקציב חשף גזבר העירייה כי ממוצע הגבייה של הארנונה בעפולה עומד על 91 אחוז במגורים, נתון הגבוה משיעור הממוצע הארצי. הכנסות העירייה מארנונה עומדות על כ- 126 מיליוני שקלים, כאשר יתר ההכנסות מתקבלות בעיקר ממשרדי הממשלה. תקציב אגודות הספורט הוגדל ב- 870 אלף שקלים, לחיזוק הפעילות הספורטיבית של ארגונים בעיר.

בפתח הישיבה אמר ראש העירייה: "שנת 2014 מסתיימת באיזון תקציבי, תוך שקידמנו נושאים חשובים רבים לרווחת התושבים. התקציב לשנה הבאה משקף את סדרי העדיפויות בנושאים להם אנו רוצים לתת דגש מיוחד. התקציב נבנה לראשונה בהתאמה מלאה לתכניות עבודה מוטות תקציב של האגפים, כאשר בקשות רבות של מנהלי האגפים התקבלו ויבוקרו בתהליכי עבודה שוטפים במהלך השנה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות