fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תיק הוצאה לפועל נגד הפועל עפולה

עו"ד דרור חייק טוען לחוב כספי כלפיו שלא שולם. "המתנתי תקופה כה ארוכה לתשלום. כאשר הבנתי כי אין שום כוונה לשלם נאלצתי לפתוח תיק בהוצאה לפועל" * עפולה: "לא מכירים את הסיפור"
שחקני הפועל עפולה צילום עצמי
שחקני הפועל עפולה צילום עצמי
שחקני הפועל עפולה צילום עצמי
שחקני הפועל עפולה צילום עצמי

תיק הוצאה לפועל נפתח כנגד הפועל עפולה, לאחר שלא קיימה את החלטת בית הדין לעבודה, אשר חייב אותה לשלם לעו"ד חייק 1,200 שקל, בעקבות דחיית בקשת הקבוצה להעברת הדיון בעניינו של השחקן ג'וני טננבאום, מבית הדין לבוררות.

יצוין כי מדובר באירוע מביך מאד מבחינתה של הקבוצה וזו הפעם הראשונה בתולדותיה בה נפתח נגדה תיק הוצאה לפועל, אשר במידה ולא ייסגר תוך 30 ימים יוביל הדבר לעיקול בחשבון הבנק שלה.

עו"ד חייק: "רק מתוך כבוד לעורך הדין שלהם אותו אני מעריך המתנתי תקופה כה ארוכה לתשלום. כאשר הבנתי כי אין שום כוונה לשלם נאלצתי לפתוח תיק בהוצאה לפועל ועכשיו החוב כבר טיפס ל-1,800 שקל. צר לי אבל החלטות של בית משפט צריך לקיים ומי שלא עושה זאת ייאלץ לשלם מחיר גבוה יותר. לאור העובדה כי הקבוצה ממומנת ע"י ציבור משלמי המסים, ובכלל זאת אנוכי בתור מי שמשמלם ארנונה לעירייה, חבל שההנהלה מזלזלת ולא פורעת את חובותיה וכך משלמת יותר".

מנכ״ל הפועל עפולה, תומר רחמים, אמר בתגובה: ״לא ידוע לי על מה מדובר. הוא לא פנה אלי ולא אמר לי כלום. הרי נפגשנו בבוררות, למה לא אמר כלום?״.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות