fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רשת יינות ביתן מתרחבת ופותחת סניף שני בעפולה

הסניף החדש יפתח ברחוב קהילת ציון בעיר
"השקענו הרבה כסף". סניף יינות ביתן בקרית ביאליק (צילום: שוקה כהן)
"השקענו הרבה כסף". סניף יינות ביתן בקרית ביאליק (צילום: שוקה כהן)

רשת יינות ביתן שהחלה את דרכה בחנות יין קטנה באשקלון וצמחה לרשת ארצית פותחת בסוף החודש את הסניף ה-69 של הרשת בעפולה. על שטחו של סניף קוסט 365 שנסגר, מרחיבה רשת יינות ביתן את פעילותה עם פתיחת סניף נוסף בעפולה. עם פתיחת הסניף החדש, הרשת תמנה 69 סניפים, הממוקמים בפריסה ארצית רחבה מקריית שמונה ועד אילת. בנוסף, הסניף יספק עשרות מקומות עבודה חדשים לתושבי עפולה והאזור.

סניף של יינות ביתן   (צילום: דורון גולן)
סניף של יינות ביתן (צילום: דורון גולן)

יינות ביתן שמה לה למטרה להיות רשת משתלמת הפונה לכל המשפחה. הרשת שמה דגש מיוחד על מתן שירות אדיב, מחירים נוחים, על איכות וטריות המוצרים תוך הקפדה יתרה על נושא הכשרות. בשנה האחרונה, הרשת פתחה סניפים חדשים בקרית שמונה וברחובות – את סניף השוק הראשון ובנוסף הסבה את סניף קריית אתא לקונספט שוק. כעת הרשת פותחת סניף נוסף בעפולה.  

בדומה ליתר סניפי הרשת, גם בסניף עפולה, נבנו מחלקות דגים וקצבייה מקצועיות, תחום ההתמחות של הרשת אשר מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של בשר טרי ודגי ים ובריכה. בנוסף נפתחו בית מאפה ומעדניות

ארז איזנברג, סמנכ"ל השיווק של הרשת: "יינות ביתן שמחה להרחיב את פעילותה ולהעניק קנייה משתלמת ומבצעים מיוחדים עבור קהל לקוחות חדש.  בעקבות הצלחתנו בעיר החלטנו לפתוח סניף נוסף במטרה להעניק לתושבי האזור חווית קנייה נעימה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות