fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פורש בשיא

"נחשפתי להמון נושאים שהשתיקה יפה להם", אומר כתבו הצבאי של עיתון מעריב בשלוש השנים האחרונות, אחיקם משה דוד, שהודיע לאחרונה על פרישתו מהעיתון. ראיון פרידה
אחיקם משה דוד (צילום: יגאל לוי)
אחיקם משה דוד (צילום: יגאל לוי)

"זו הייתה בהחלט אחת התקופות המרתקות בחיי, שארכה קצת יותר מחמש שנים בהם הכרתי לעומק את עולם התקשורת הארצי ואת עם ישראל- החל מתושבי הצפון וכלה בחיילי וקציני צה"ל, אנשי השב"כ ומשרד הביטחון אותם סיקרתי, אומר אחיקם משה דוד, הכתב הצבאי של מעריב בשלוש השנים האחרונות ותושב עפולה, שהודיע לאחרונה על פרישתו מהעיתון. בראיון פרישה הוא מספר על התקופה בה כיהן ככתב הצבאי וככתב הצפון של מעריב.

משה דוד, בן 36, נשוי לאביבית ואב לשתי בנות, הוא בעל תואר שני בתקשורת ובוגר קורס דוברות ויחסי ציבור של המרכז הישראלי לניהול. את הקריירה בתחום הוא החל ככתב בידיעות תקשורת, לאחר מכן היה דובר עיריית בית שאן. בימים אלו הוא מסיים את כתיבת ספרו הראשון ובשנים האחרונות הוא עורך הרצאות בנושאי תקשורת, צבא וביטחון ברחבי הארץ.

איך אתה מסכם את התקופה הזאת?
"העולם הצבאי- בטחוני הוא עולם מרתק, רב מימדים ואפוף מסתוריות ואמוציות. נחשפתי להמון נושאים שהשתיקה יפה להם. כמובן שגם התקופה בצפון עד שקודמתי לתפקיד הכתב הצבאי של מעריב, הייתה מרתקת וניסיתי להביא לעיתונות הארצית את הפנים היפות של הצפון. בשנים הללו הכרתי המון אנשים, בתחומי התקשורת, הפוליטיקה והצבא. שרים, קצינים בכירים במטכ"ל, אנשי עסקים מובילים, ראשי ערים ובהחלט ניתן לומר שאני יוצא ממעריב עם כמות חברים עצומה ומגוונת והרי אין כמו חברים".

לסיפור המלא, עברו למהדורה הדיגיטלית של עיתון "ידיעות הגליל"

אחיקם משה דוד (צילום: יגאל לוי)
אחיקם משה דוד (צילום: יגאל לוי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות