fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עפולה: הקהילה האתיופית מצטרפת למפלגת יש עתיד

ירוצו ברשימה משותפת למועצת העיר. טקס ההכרזה החגיגי יתקיים במעמד חברי הכנסת בני העדה שמעון סולומון ופנינה תמנו-שטה ביום ראשון הקרוב
הקהילה האתיופית בעפולה
הקהילה האתיופית בעפולה (צילום: עצמי)
הקהילה האתיופית בעפולה
נציגי הקהילה האתיופית בעפולה עם מפלגת יש עתיד (צילום: עצמי)

לאחר משא ומתן ממושך בין נציגי הקהילה האתיופית בעפולה לנציגי מפלגת יש עתיד בעפולה, נחתם הסכם על ריצה משותפת למועצת עיריית עפולה בבחירות הקרובות. הקהילה האתיופית בכל הארץ וגם בעפולה קיימה החודש פריימריז מתוך מטרה שבכל עיר יבחרו נציגים הרשמיים.

בעפולה השתתפו בהצבעה זו קרוב ל-500 מבני הקהילה והם בחרו ברוב קולות את אביי דג'ן שהיה בעברו קצין בצה"ל כמפקד פלוגה בנח"ל, בעל תואר אקדמאי המעורב באופן פעיל בכל פעולותיה של הקהילה האתיופית בעפולה. בקהילה בעפולה כ-1500 בעלי זכות בחירה.

מי שניהל מטעם מפלגת יש עתיד את המו"מ היה ח"כ שמעון סולומון הנמנה על אחד משני ח"כ יוצא אתיופיה ברשימת המפלגה בכנסת ומטעם הסניף המקומי, גדעון פורת – העומד בראש רשימת יש עתיד למועצת העיר. יצוין כי במהלך השיחות נמסרו עדכונים ליו"ר המפלגה יאיר לפיד שעודד ובירך על המהלך. חשוב לציין כי מפלגת יש עתיד הניפה את הדגל של שילוב בני הקהילה האתיופית ברשימות של יש עתיד המתמודדות בישובים השונים והגדילה לעשות כשהחליטה להריץ לראשות עיריית קריית מלאכי מועמד צעיר מהקהילה האתיופית.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות