fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עפולה אקספרס: מרוצים מהתקדמות השדרוג באיצטדיון העירוני

מנהל האצטדיון: המטרה לארח בבית במחזור השישי"
איצטדיון עפולה
איצטדיון עפולה (הדמית מחשב)

אחרי שנים ארוכות בהן חלמו בעפולה על איצטדיון כדורגל חדש, החליט ראש העיר אבי אלקבץ, חובב ספורט מושבע, להגשים לתושבים את החלום ובנה לפני מספר שנים איצטדיון כדורגל חדש כחלק ממתחם ספורט מרכזי שהוקם בשכונת עפולה עילית הכולל בין היתר את אולם הכדורסל של הקבוצה העירונית (אף היא בליגה לאומית), בריכת שחייה, מגרשי קט-סל, מגרשי מיני פיץ' וכו'.

בעקבות העלייה ההיסטורית לליגה הלאומית בעונה החולפת הוחלט לשדרג את האצטדיון כדי שיתאים לסטנדרטים של הליגה הלאומית. השדרוג כולל הקמת יציע חדש בצד המזרחי עם 2,000 מקומות נוספים, שערי כניסה נפרדים וכן עמדת קופות חדשה. התאורה הקיימת תוחלף לתאורה בעלת עוצמה של 1200 לוקס כדי שתתאים לסטנדרטים צילום טלוויזיה בשעות הערב. כמו כן החלה בימים אלה הקמתם של יציע חדש מעל היציע הקיים בצד המערבי, שיכלול מתחם VIP מפואר ובו חדרי אירוח וכן יציע עיתונאים נפרד. מעל היציעים החדשים יבנה מגדל תקשורת שיכלול חדרי צילום לטלוויזיה, חדרי תקשורת ובקרה, אינטרנט אלחוטי כאשר הגישה לבניין התקשורת תהיה נפרדת ובאמצעות מעלית שתוקף אף היא מאחורי היציע.

איצטדיון עפולה
איצטדיון עפולה (הדמית מחשב)

בתחילת הדרך קיוו בעפולה כי אנשי המקצוע יצליחו לסיים את העבודות לפני תחילת העונה אך עיכובים שאינם קשורים במזמינת העבודה גרמו לדחייה קלה של סיום העבודות. עם זאת בעפולה אמרו השבוע כי הם מרוצים מקצב ההתקדמות הנוכחי ומקווים כי עבודות השדרוג יסתיימו זמן קצר בלבד לאחר פתיחת העונה. מנהל האיצטדיון, עמית אשכנזי: "המטרה לארח את המחזור השישי בבית".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות