fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עפולה: אופק יוקלר זומן לנבחרת הנוער של ישראל בבאולינג

שחקן הבאולינג הצעיר מעפולה קיבל לאחרונה הזמנה לסגל נבחרת הנוער של ישראל בבאולינג ולשם כך יצא לפינלנד למחנה אימון אצל המאמן הטוב בעולם
הנבחרת בפינלנד
הנבחרת בפינלנד. (צילום: אלבום משפחתי)

נציג עפולאי בנבחרת הנוער של ישראל בבאולינג: אופק יוקלר (16) מעפולה הוזמן לסגל נבחרת הנוער של ישראל בבאולינג. בניגוד לענפי הספורט הפופולאריים יותר כגון כדורגל וכדורסל, זימון לנבחרת הבאולינג נעשה לאחר טורניר קבוע שנערך מדי שנה בחול המועד סוכות ולאחריו נקבע סגל הנבחרת המורכב מארבעה שחקנים וארבע שחקניות.

בעקבות הזימון עתיד יוקלר לייצג יחד עם חבריו לסגל את ישראל בתחרות בינלאומית שתיערך סמוך לחג הפסח בווינה, אוסטריה. "מאוד התרגשתי מהזימון. להיות שחקן נבחרת הנוער של ישראל זה דבר מאוד גדול מבחינתי כי אתה מייצג את המדינה שלך", סיפר השבוע יוקלר.

הנבחרת בפינלנד
"להתאמן תחת המאמן הטוב ביותר בעולם הייתה חוויה גדולה עבורי". הנבחרת בפינלנד (צילום: אלבום משפחתי)

את דרכו בענף החל לפני 7 שנים בעקבות אביו, ראובן יוקלר, ששיחק בעברו בליגת הבית של העיר עפולה. תחילה שיחק יוקלר הבן במועדון של גן שמואל וכיום הוא משתייך למועדון הבאולינג של עפולה ששחקניו נאלצים לנדוד לאימונים ומשחקים עד למועדון הבאולינג בנשר שכן האולם בעפולה אינו עומד בתקנים ובדרישות של אירוח ליגות. למרות גילו הצעיר הספיק כבר לקטוף תארים רבים באליפויות הארץ כאשר הישג השיא הושג לפני כשנתיים כאשר היה בן 14 וזכה במדליית הכסף באליפות הארץ עד גיל 16.

רגע לפני שהוא מצטרף לסגל הנבחרת יצא יוקלר עם מספר מוזמנים חדשים נוספים וכן שחקני נבחרת בהווה למחנה אימון בפינלנד אצל המאמן יואה מאיה שנחשב למאמן הטוב ביותר בעולם בענף הבאולינג. במהלך המחנה האינטנסיבי שנערך בעיר קווטרן נאלצו יוקלר וחבריו להשכים קום ולהתאמן שעות ארוכות בבאולינג, מכון כושר וענפי ספורט נוספים. אגב, במקום התארחו שחקנים גם שחקנים מרוסיה ומהולנד. "להתאמן תחת המאמן הטוב ביותר בעולם הייתה חוויה גדולה עבורי", סיכם יוקלר את המחנה: "הוא עבד איתנו על דברים שלא ייחסנו להם חשיבות עד כה. הדרישות שלו אמנם גבוהות בניגוד למה שאנחנו רגילים בארץ אבל זה כל האתגר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות