fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עפולה: אבי אלקבץ ויצחק מירון נפגשו בקלפי

בתזמון מדויק הופיעו שני המתמודדים לראשות עיריית עפולה לקלפי. אלקבץ הגיע עם עדת מעריצים, מירון עם אחיו
אבי אלקבץ מצביע (צילום: כפיר בזק)
אבי אלקבץ מצביע (צילום: כפיר בזק)
אבי אלקבץ מצביע (צילום: כפיר בזק)
אבי אלקבץ מצביע (צילום: כפיר בזק)

במשך שנים רבות, הלכו יחד אבי אלקבץ ויצחק מירון יד ביד. הראשון כמנכ"ל השני כראש עיריית עפולה. עם עזיבתו של מירון את כיסא ראש עיריית עפולה והמלכתו של אלקבץ במקומו, הכתף החמה התחלפה בכתף קרה. קמפיין רפש התנקז במשך חודשים ארוכים ליום הבחירות.

לא היה רגע יותר סוריאליסטי מהרגע הבוקר. בסביבות השעה 9:00, הגיעו שני המתמודדים, היריבים המרים, החברים לשעבר, בדיוק באותה הדקה להצביע בקלפי. תזמון מושלם. "אין מצב שהם קבעו מראש להיפגש בקלפי", אמרה אחת מחברות ועדת הקלפי.

אלקבץ, הגיע לקלפי מלווה בבני משפחה, פעילים רבים ומקהלת בני נוער עם גיטרה, צוותי טלוויזיה ושלל צלמים. מירון הגיע עם אחיו אילן בלבד.

"רק דוד סויסה (המתמודד השלישי לראשות העירייה) חסר פה, ואז אפשר יהיה לסגור את הקואליציה", התלוצצה אחת ממזכירות ועדת הקלפי. משקיף אחר אמר לה שסוויסה בטח מצביע בגבעת המורה. אין ספק שגבעת המורה היא המעוז של סויסה, איש השכונות, שפעיליו השתלטו על גבעת המורה החל משעות הבוקר המוקדמות.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות