fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניצחון להפועל עפולה על דליית אל כרמל

ביום שלישי תפגוש עפולה את הפועל עכו למשחק חוץ בשעה 18:00
שוקי ביראני (צילום: חג'ג ראחל)

הפועל עפולה רשמה ניצחון מרשים את מכבי דליית אל כרמל ביום שיש בתוצאה 4:1.  טרם המשחק התראיין שוער הקבוצה שוקי ביראני ואמר:"אנחנו צריכים לדאוג מהפועל עפולה? הם צריכים לחשוש מאיתנו.

שוקי ביראני (צילום: חג'ג ראחל)

"אנחנו לא נופלים מהם, אסור לשכוח שכבר ניצחנו אותם העונה, אנחנו הקבוצה היחידה שניצחה אותם, אנחנו ללא הפסדים והכי חשוב: אנחנו משחקים בבית. אנחנו באים למשחק במטרה לנצח את עפולה", יורה השוער הצעיר, שהחל את דרכו הספורטיבית במחלקת הנוער של מכבי חיפה, עד שהגיע להפועל נצרת עילית, בלי לעשות יותר מדי חשבון למיליונים שהשקיע ראש העיר עפולה, אבי אלקבץ, במאמצי העלייה של קבוצתו לליגה הלאומית.

אחרי שעלה לבוגרים בנצרת עילית, שימש ביראני במשך שתי עונות כמחליפו של שאול סמדג'ה הוותיק. בעונת 201/11 שותף בחמישה משחקי גביע הטוטו ובעוד 8 משחקי ליגה, אחרי שסמדג'ה הורחק, וכן עשה שביתה איטלקית במשך חודש. בעונת 2011/12 שותף בחמישה משחקי גביע הטוטו בלבד. העונה הפך לשוער הבכיר במכבי דליית אל כרמל, תוך שהוא דוחק לספסל שוער בכיר בקנה מידה של הליגות הנמוכות כמו תומר שרמן.

אז אפשר להכתיר אתכם כקבוצה שתעלה בסיום העונה לליגה הלאומית?

"זה כבר סיפור אחר. אנחנו לא מסתכלים כל כך רחוק. אנחנו באים לכל משחק ורוצים לנצח אותו, רוצים לעבור בשלום את הפועל עפולה ואז נסתכל לעבר המטרה הבאה. עד סיום העונה יש המון משחקים והרבה נקודות בקופה".

בעונה שעברה השקיעה מכבי דליית אל כרמל מיליונים במטרה לעלות לליגה הלאומית, אבל כשלה ובגדול. העונה, עם הרכב צעיר וכמעט בלי שמות גדולים, הם עושים את הבלתי יאמן. הם צמודים להפועל עפולה בטבלה, מקווים לעשות השבוע את המהפך, שיחזיר אותם למקום הראשון בטבלה.

"כשחתמתי בקבוצה בהנהלה אמרו שהם רוצים להיות במרכז הטבלה ואין להם יומרות. הם הסתפקו במועט, לא היו להם פנטזיות על עלייה, כמו עונה לפני כן. הם בנו קבוצה עם שחקנים צעירים, אחרי שעונה לפני כן השקיעו מיליונים. התחלנו טוב, כנראה שמשהו נדבק, וזה התגלגל", מספר ביראני.

מה הסוד שלכם?

"אין לנו שמות גדולים כמו בעפולה, מלבד ברכאת ווהב וכפיר ליבוביץ, שחקנים עם ניסיון שעשו הרבה בקריירה שלהם, והם המנהיגים שלנו. יש בקבוצה המון ילדים, שבאים לכל משחק כדי לתת 100 אחוזים מעצמם ולהוכיח למאמן שהם ראויים לשחק בליגה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות