fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נגידת בנק ישראל: "תכנית לפיד תביא לעליית מחירים"

הצהרתה של נגידת בנק ישראל, הד"ר קרנית פלוג ש"תכנית לפיד צפויה להביא לעליית מחירים", יצרה גלים רבים. באופן מפתיע הצהרה זו, שהגיעה אחרי מספר חודשים של קיפאון בשוק הנדל"ן, דווקא עוררה את השטח
פרויקט אחוזת פפושדו ברובע יזרעאל (הדיה: יח"צ)
ג'קוזי במרפסת. אחוזת פפושדו ברובע יזרעאל (הדיה: יח"צ)
פרויקט אחוזת פפושדו ברובע יזרעאל (הדיה: יח"צ)
ג'קוזי במרפסת. אחוזת פפושדו ברובע יזרעאל (הדיה: יח"צ)

 הציפייה לכניסת החוק לתוקף משאירה את הזוגות הצעירים בעמדת המתנה. מנגד משפרי דיור מתחילים להבין שמרגע שחוק לפיד ייכנס לתוקף הסיכויים שלהם להתקדם לדירה חדשה יקטנו מאוד.

לטענת המהנדס אביעד פפושדו, הבעלים של חברת פפושדו, יש למשפרי הדיור ממה לחשוש: “הפטור מע"מ ממנו יהנו זוגות צעירים רבים באופן גורף, צפוי להגביר את הביקושים לדירות חדשות. כשהביקושים גוברים, גם המחירים עולים. במקרה כזה, מי שייפגע מעליית המחירים יהיו, בעיקר, משפרי הדיור שלא ייהנו מהחוק החדש. גם לא ברור כיצד החוק ישפיע על שוק הדירות המשומשות, אבל ההערכה היא שהוא יאלץ משפרי דיור רבים לוותר על חלום הדירה החדשה".

מחברת פפושדו המשווקת דירות בשני פרויקטים למגורים ברובע יזרעאל ( 'גני פפושדו' ו'אחוזת פפושדו') נמסר שבימים האחרונים גבר זרם הפונים במשרדי המכירות ומניתוח ראשוני של הפניות עולה שהרוב המוחלט של הפונים הם משפרי דיור. בעקבות ההתעניינות החליטו בחברת פפושדו לצאת במבצע ייעודי למשפרי דיור שינצלו את חלון ההזדמנויות המצומצם לפני ש'חוק לפיד' ייכנס לתוקף ובנוסף ייהנו מהטבות מיוחדות אם ירכשו דירה עד ה-15.8.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות