fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מענקי העלייה של הפועל עפולה יסתכמו בכ- 250 אלף שקלים

השחקנים הבכירים יקבלו כ- 20 אלף שקל עבור עלייה לליגה הלאומית, הזוטרים פחות. גורם בעפולה: "אנשים בטוחים שמענקי העלייה שלנו שווים לפחות חצי מיליון שקל, אבל זה בפירוש לא נכון"
הפועל עפולה (צילום: אדריאן הרבשטיין)
הפועל עפולה (צילום: אדריאן הרבשטיין)

הפועל עפולה, שבסוף העונה תעשה עלייה היסטורית לליגה הלאומית, תשלם לשחקנים שלה כ-250 אלף שקלים מענקי עלייה. כך עולה מההסכמים שחתמה ההנהלה בתחילת העונה עם השחקנים. נודע כי שחקני הרכש הבכירים, ביניהם שחר סימנטוב, גבע ברקאי, ג'וני טננבאום ועומר מולאי, יקבלו מענקי עלייה בסביבות 20 אלף שקלים. יתר השחקנים יקבלו סכומים מופחתים בהרבה.

מאוכזבים? הפועל עפולה (צילום: אדריאן הרבשטיין)

גורם בעפולה אמר השבוע: "כדי לפתות שחקנים טובים להגיע לקבוצה צריך היה בקיץ לפתות אותם במענקים גבוהים, אבל תומר רחמים לא עשה זאת. הוא חשב על היום שאחרי, ולא רצה לגרום נזק כספי למועדון. תומר נלחם עם כל שחקן על כל שקל. אנשים בטוחים שמענקי העלייה שלנו שווים לפחות חצי מיליון שקלים, אבל זה בפירוש לא נכון, ואפילו רחוק מזה".

הפועל עפולה יוצאת ביום שישי למשחק חוץ נגד הפועל כפר כנא. לרשות המאמן, ירון הוכנבוים, יעמוד סגל מלא, למעט החלוץ הפצוע מתן נחמני.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות