fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לראשונה: פרויקט מגורים בעפולה הוכר כבניה ירוקה

חברת 'אגדים' קיבלה אישור ממכון התקנים ומהמשרד להגנת הסביבה כי שניים מתוך ארבעת הבניינים ברובע יזרעאל עומדים בדרישות תו התקן והנם בניינים ירוקים
פרויקט אגדים בעמק (הדמיית מחשב)
פרויקט אגדים בעמק (הדמיית מחשב)

המשרד להגנת הסביבה ומכון התקנים הישראלי העניקו השבוע אישור רשמי על בנייה ירוקה לשניים מתוך ארבעת בנייני חברת 'אגדים' ברובע יזרעאל שבעפולה. משמעות הדבר היא, כי בנייני החברה עברו בהצלחה את כל בדיקות המשרד להגנת הסביבה ומכון התקנים ועומדים בדרישות תו התקן הישראלי 5281 לבניה ירוקה. על האישור חתומים מנכ"ל המשרד להגנת הסביבה, דוד לפלר ומנכ"ל מכון התקנים, דניאל גולדשטין.

מנהל השיווק אוריאל רייניץ (משמאל) ומנכ"ל אגדים הרצל קהת
מנהל השיווק אוריאל רייניץ (משמאל) ומנכ"ל אגדים הרצל קהת (צילום יח"צ)

פרויקט 'אגדים בעמק' של חברת 'אגדים הנדסה ובניה בע"מ' כולל ארבעה בניינים בני שבע קומות שניים מהם כבר מאוכלסים (19 יחידות דיור בכל בניין). השניים הנותרים יאוכלסו עד אוקטובר 2015.

בנייני 'פרויקט אגדים בעמק' הינם הראשונים בצפון הארץ, אשר מקבלים אישור רשמי כי עברו את הבדיקות וכי הם עומדים בכל דרישות תו תקן ירוק 5281. על פי נתוני המשרד להגנת הסביבה, נכון לסוף שנת 2013, היו בישראל בסך הכל 39 מבני מגורים אשר נמצאו ראויים לקבלת תו התקן הירוק 5281. השבוע הצטרף לחבורה המצומצמת והאיכותית הזו פרוייקט 'אגדים בעמק'.

פרויקט אגדים בעמק (הדמיית מחשב)
פרויקט אגדים בעמק (הדמיית מחשב)
מעמד החתימה עם השר להגנת הסביבה לשעבר גלעד ארדן
מעמד החתימה אשתקד. ארדן (צילום עצמי)

את אבן הפינה של 'פרוייקט אגדים בעמק' בעפולה הניח, בפברואר 2012, מי שהיה השר להגנת הסביבה גלעד ארדן. באותו מעמד אמר השר ארדן: "המשרד שבראשו אני עומד רואה הצלחה יתרה בכך שחברות בניה פרטיות בוחרות לבנות בתי מגורים על פי תו תקן ירוק ואני קורא כאן לראש עיריית עפולה ולראשי הערים בצפון להכריז על תו תקן 5281 כסטנדרט בניה מחייב בישוביהם".

פרוייקט 'אגדים בעמק' משותף לחברת אגדים הנדסה ובניה בע"מ, חברת אוריון ולג'קי בן אסייג הבעלים של חברת מכלול.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות