fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לוחם בשביל הדור הבא

סגן עומרי אלפסי מעפולה, קצין מצטיין בגדוד נחשון של חטיבת כפיר הוביל פרויקט מיוחד לגיוס לוחמים לחטיבה. חטיבת כפיר אף מאומצת על ידי ראש עיריית עפולה אבי אלקבץ
סגן עומרי אלפסי
חטיבת כפיר בדם ובנפש. סגן עומרי אלפסי (צילום: דובר צה"ל)
סגן עומרי אלפסי
חטיבת כפיר בדם ובנפש. סגן עומרי אלפסי (צילום: דובר צה"ל)

סגן עומרי אלפסי מעפולה, קצין מצטיין בגדוד נחשון של חטיבת כפיר עמד בראש עמדת הסברה מיוחדת לגיוס לוחמים לחטיבה. חטיבת כפיר מאומצת על ידי ראש עיריית עפולה, אבי אלקבץ, ולאחרונה נערך פרויקט "בעקבות לוחמים" שמטרתו עידוד וגיוס לחטיבה.

אלפסי החל את שירותו כספורטאי מצטיין כששיחק בקבוצת הנוער של מכבי חיפה, אך במהרה הבין כי הוא מעוניין לתרום יותר ועשה את כל המאמצים על מנת להפוך ולהיות חייל קרבי. כשהצליח, שובץ בחטיבת כפיר בגדוד נחשון. במהרה יצא לקורס מפקדי כיתות וסיים בהצטיינות ולאחר מכן, כשיצא לקורס הקצינים סיים אותו כחניך גדודי למופת והעביר את המורשת החטיבתית הלאה.

יחד עם חיילים נוספים פתח ביתן לעידוד הגיוס לחטיבת "כפיר" במסגרת פרויקט "בעקבות לוחמים". במסגרת הדוכן הגיעו אל הביתן מדי יום במשך כשבועיים אלפי בני נוער ששמעו על מורשת החטיבה ופעילותה המבצעית כיום, הוצגו בפניהם כלי הנשק, רכבים מיוחדים וסרטונים המציגים מיהי חטיבת "כפיר". אלפסי רואה חשיבות רבה בתפקידו כלוחם וכקצין בכפיר ולכן דאג להעביר את מורשתו הלאה אל דור העתיד.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות