fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כתב אישום הוגש נגד רוצח אביתר קייטץ מעפולה

קטין בן 17 מואשם ברצח תושב עפולה וכן בעבירות של הצתה ושיבוש מהלכי משפט
הסכין ששימשה את הדוקר. ארוע הדקירה (צילום : דורון גולן)
הסכין ששימשה את הדוקר. ארוע הדקירה (צילום : דורון גולן)

פרקליטות מחוז צפון  הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בנצרת  כתב אישום  נגד קטין בן 17 מעפולה בגין רצח המנוח אביתר קייטץ ז"ל בן 55 תושב העיר וכן עבירות של הצתה ושיבוש מהלכי משפט.

מעובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד סימונה בן חיים – לוי מפרקליטות מחוז צפון עולה כי , בין הקטין  לאדם אחר  נתגלע סכסוך כספי אשר בעקבותיו התרחשו מספר אירועים אלימים בין היתר, הצתת רכב השייך למשפחה של האחר עמו הקטין  מסוכסך ,זאת כתגובה להצתת הרכב של דודו של הקטין .

בתאריך 20/1/16 רכב המנוח, שאין בינו לבין הקטין  הכרות מוקדמת, על אופניים חשמליים כשפניו מכוסות בצעיף. הקטין  סבר כי מדובר באדם  עמו הוא מסוכסך וכי בכך שהגיע בסמוך לבתו, וזאת בכוונתו לפגוע בו.

עקב כך  הצטייד הקטין בסכין מטבח, הגיח מאחוריו של המנוח ודקר אותו שלוש דקירות, שתי דקירות בגב, אשר חדרו לריאות וגרמו לאיבוד דם רב וגרמו למותו של המנוח ודקירה בראש.

הקטין  הותיר את המנוח מדמם, ושב לביתו, התקלח וכיבס את בגדיו, שטף את הסכין והשיבה למגירת המטבח והכל בכוונה לשבש הליכי חקירה ולטשטש אחר עקבותיו. כן, יצא הקטין  מן הבית ולא שב כל אותו לילה.

הפרקליטות ביקשה  מבית המשפט לעצור את הקטין עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות