fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חלומות מפלסטיק

ד"ר שופאני עזיז, מומחה לכירורגיה פלסטית, שובר את הסטיגמות ומגלה את סודות ההצלחה. ניתוחים פלסטיים הפכו לדבר שגרתי, והוא סבור שלמקצוע שלו אין תחליף
ד"ר שופאני עזיז (צילום: ראפת זרייק)
ד"ר שופאני עזיז (צילום: ראפת זרייק)
ד"ר שופאני עזיז (צילום: ראפת זרייק)
ד"ר שופאני עזיז (צילום: ראפת זרייק)

כירורגיה פלסטית היא תחום רחב ורגיש מאוד, המטיל אחריות עצומה על כתפי המנתחים. "אנחנו לוקחים אנשים בריאים ומבצעים עליהם ניתוחים פלסטיים. למרות שמדובר בטיפול הנחשב טיפול אסטטי למטרות יופי, עדיין מדובר בניתוח לכל דבר, המצריך הרדמה, שיקום ומעקב", מספר ד"ר שופאני, מנהל מרכז כירורגיה של בית חולים העמק בעפולה ובעל מרפאה פרטית בנצרת עילית, בעל ותק של יותר מ-15 שנה.

ד"ר שופאני, סיים את לימודיו באוניברסיטה העברית בירושלים ועבר השתלמויות רבות בארה"ב ובאנגליה. הוא נשוי למנל, מנהלת בית הספר האנגליקני בנצרת, ואב לשלושה ילדים, סאמר, רמי וסמא.

הוא מחשיב את הכירורגיה הפלסטית לאומנות. "אחד הדברים החשובים ביותר שצריכים להיות אצל המנתח הפלסטי, זו זיקה לאומנות ולעבודת ידיים. אני אוהב את מרכיב היצירה, מדובר בניתוחים בלתי רגילים, שילוב ייחודי בו נדרש חוש אומנותי ומקצועי,  כדי להגיע לתוצאות יפות".

ד"ר שופאני מאבחן, כי לקראת הקיץ גוברת המודעות למראה חיצוני והרצון של האנשים בכלל  והנשים בפרט להראות במיטבן. "בחורף האנשים שאננים, לבושים בשכבות של בגדים ומתעוררים מהתרדמת לקראת הקיץ. אני עד למשפחות שלמות, שמתארגנות לקראת אירועים ודואגות לעבור טיפולי יופי, כמו מתיחות עור הפנים והזרקות לקבלת מראה פנים צעיר יותר. כיום המגמה חלה על כל הגילאים. אני מדבר על ילדות בנות 17 ו-18 שמבצעות ניתוחי הגדלת והקטנת חזה. המקרים הבודדים בהם אני מבצע ניתוחים לילדים כבר בכיתה א', הם ניתוחים לתיקון אוזניים בולטות, שיש צורך לטפל בשנים המוקדמות של האדם".

עברו לכתבה המלאה בגיליון החג של עיתון "ידיעות הגליל"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות