fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חזית חדשה בין נצרת עילית לעפולה: ויליאם אזאו

בהפועל נצרת עילית זעמו לאחר שגילו כי היריבה מעבר לכביש מתעניינת בשחקן שלהם
אזאו
משפט שלמה. ויליאם אזאו (צילום: יצחק סולומון)

בהפועל עפולה מחפשים חלוץ שישחק לצדו של לנרי קהינדה, בעקבות שחרורו של איציק נאש. אחד השמות שהועלו היה של החלוץ ויליאם אזאו, שמשחק אצל השכנים מנצרת עילית. אלא שבקבוצה מבינים שאף אחד לא יעבור בשתיקה אם ינסו "לגנוב", את השחקן, לו חוזה עד סיום העונה, בגלל יחסי השכנות בין המועדונים וגם בגלל העובדה שנצרת עילית לא הודיעה לאזאו על כוונתה לשחרר אותו. להיפך, בנצרת עילית מתכוונים להציע לאזאו חוזה גם לעונה הבאה.

אזאו
משפט שלמה. ויליאם אזאו (צילום: יצחק סולומון)

השמועה שעפולה מתעניינת באזאו כבר הגיעה לראשי נצרת עילית, שהגיבו בזעם רב. "לא ככה מתנהגים שכנים, ששוכחים שנתנו להם את ביתנו במשך עונה שלמה. אני מקווה מאוד שהם יתעשתו מהר מאוד ויבינו שלא מתעסקים עם שכנים", אומר בתגובה מנכ"ל הפועל נצרת עילית, גיל ברעם.

בהפועל עפולה הכחישו את הדברים וגורם בקבוצה טען כי השם הועלה במסגרת שמות רבים שנזרקים לחלל, כחלק מההכנות לקראת השינויים בחלון העברות בחודש ינואר. ויליאם אזאו משחק כבר שש שנים בישראל, לאחר שבמקור הגיע להיבחן בהפועל תל אביב. בעונה שעברה שיחק בבית"ר רמלה תל אביב. הוא מתגורר בדירה שכורה עם בן ארצו, אברהים בסיט, ונקלט היטב בעיר.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות