fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עפולה החתימה את היהלום מפלשתין

אברהים סייד אחמד, קשר שמתגורר בסכנין וכיכב בליגה הפלתשינאית ינסה לעזור לקבוצה שרוצה לעלות לליגת העל
יהלום הכדורגל הפלשתינאי. סייד אברהים (צילום: עצמי)
יהלום הכדורגל הפלשתינאי. סייד אברהים (צילום: עצמי)

הפועל עפולה החתימה את אברהים סייד אחמד, קשר שמתגורר בסכנין, ואת עיקר הפרסום שלו עשה כאשר שיחק בליגה הפלשתינאית, שם זכה לכינוי היהלום מפלשתין, בזכות העונה בקבוצת אל מערי, במהלכה כבש 7 שערים ובישל 9 נוספים.

היו שהביעו תמיהה מדוע המאמן ניסן יחזקאל מצרף עוד קשר, שהרקורד שלו לא ברור, ומעדיף אותו על פני החלוץ מתן נחמני למשל, שיכול להיות אופציה ראויה בהתקפה, מה גם שמדובר בשחקן בית.

יהלום הכדורגל הפלשתינאי. סייד אברהים (צילום: עצמי)
יהלום הכדורגל הפלשתינאי. סייד אברהים (צילום: עצמי)

הוא גדל בסכנין, עשה את צעדיו הראשונים בקבוצה הבוגרת בתקופת אלישע לוי, אבל לא קיבל יותר מדי אפשרויות להוכיח את יכולתו ועזב. למעשה, בליגה הישראלית הוא כמעט ולא שיחק. בעונות 2012/13, 2013/14, 2014/15, הוא היה רשום בהתאחדות כשחקן בני סכנין, אחי עכו מליגה ב', והפועל כאוכב מליגה ב', אבל לא רשם בשורותיהן שום משחק.

בעונה בה עלה מהנוער (2011/12) רשם 3 הופעות בליגת העל במדי בני סכנין ועוד 2 בגביע הטוטו ואחת בגביע המדינה. בעונת 2011/12 שיחק באחי עכו וכבש 4 שערים.

שחקנים בהפועל עפולה סיפרו כי במחנה האימונים בדן קיסריה הוא השתלב היטב חברתית. "עושה רושם של בחור נחמד", סיפר אחד השחקנים.

בעבר נשאל בראיון לתקשורת, אם אינו לא חושש מגילויי גזענות בישראל, בגלל הופעותיו בליגה הפלשתינאית, ואמר: "אני מאמין בדו קיום ואין לי בעיה לשחק עם יהודים, נוצרים ומוסלמים. אני באמת מאמין שכל תופעת הגזענות היא תופעה שהולכת ונעלמת ואני רוצה להיות חלק משינוי התפיסה בכדורגל הישראלי".

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות