fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היסטוריה: הפועל עפולה ואחי נצרת בחצי גמר הגביע

שתי נציגות העמק העפילו לראשונה בתולדותיהן לשלב זה. עפולה סיימה בתיקו נגד מכבי פתח תקווה, אחי נצרת גברה על כפר סבא
שחקני עפולה חוגגים העלייה לחצי הגמר צילום: יאיר גיסר, דובר הפועל עפולה
שחקני עפולה חוגגים העלייה לחצי הגמר (צילום: יאיר גיסר, דובר הפועל עפולה)
שחקני עפולה חוגגים העלייה לחצי הגמר צילום: יאיר גיסר, דובר הפועל עפולה
שחקני עפולה חוגגים העלייה לחצי הגמר (צילום: יאיר גיסר, דובר הפועל עפולה)

הכדורגל בעמק רשם אמש הישג מזהיר, כאשר שתי נציגות האזור בשלב רבע גמר גביע המדינה, הפועל עפולה ומכבי אחי נצרת, עשו היסטוריה והעפילו לשלב חצי גמר גביע המדינה, לראשונה בתולדותיהן. עוד העפילו לחצי הגמר, שיתקיים ב-28 באפריל באצטדיון טדי בירושלים: מכבי תל אביב והפועל באר שבע. הפועל עפולה יצאה למשחק חוץ קשה מול מכבי פתח תקווה מליגת העל וסיימה בתיקו 2-2, שהספיק לה כדי לעלות. את השערים לזכות עפולה כבשו לנרי קהינדה ושלומי חנוכה, בתוך שתי דקות במחצית השנייה.

שוער עפולה, מאיר כהן: ״עשינו הישג ענק, לא נתנו לנו יותר מדי סיכויים לפני המשחק, באנו קטנים ויצאנו גדולים, כל אחד מהשחקנים נתן 200 אחוזים מעצמו, היה ערב מדהים״. מכבי אחי נצרת עשתה את העבודה בבית, לעיני 3000 צופים באצטדיון בעילוט, כאשר גברה 0-1 על הפועל כפר סבא. את שער הניצחון לנצרת כבש עידו אקסברד בדקה ה-14. קפטן אחי נצרת, אמג׳ד סולימאן: ״אנחנו בחלום, בטירוף, פעם ראשונה בתולדות מועדון שנשחק בחצי הגמר. כל הכבוד לשחקנים שנתנו את הדם על מגרש וכל הכבוד לאוהדים על תצוגת עידוד מרשימה״.

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות