fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ג'וני טננבוים דורש 160 אלף שקל מהנהלת הפועל עפולה

טננבוים דורש סכום זה בגין שחרורו מהקבוצה. באמצעות עו"ד דרור חייק שיגר מכתב התראה לקבוצה
ג'וני טננבוים (צילום: יצחק סולומון)
ג'וני טננבוים (צילום: יצחק סולומון)
ג'וני טננבוים (צילום: יצחק סולומון)
ג'וני טננבוים (צילום: יצחק סולומון)

סאגת ג'וני טננבוים והפועל עפולה מסרבת כצפוי להסתיים ולאחר הנידוי והשחרור של הקפטן, הגיעה תגובתו של השחקן בדמות מכתב התראה לפני תביעה, בגין שחרורו מהקבוצה למרות שברשותו חוזה לעוד עונה וחצי.

באמצעות עו"ד דרור  חייק מעפולה, הוציא מיד מכתב להנהלת הקבוצה ובו הוא מוחה נמרצות כנגד הדרך בה בחרו בהנהלה לשחרר את השחקן ששירת את הקבוצה נאמנה בארבע השנים האחרונות במהלכן העתיק את מקום מגוריו לעיר והפך לאחד השחקנים האהודים וכאמור גם לקפטן הקבוצה. עוד ציין עו"ד חייק כי: "מרשי המום מהתנהלותכם, אשר מהווה סטירת לחי בפרצופו, ותשמש תמרור אזהרה לכל שחקן לפיו הנהלת הפועל עפולה אינה מכבדת חוזים, מתחמקת מהתחייבויותיה ונעדרת כל אמינות או הגינות".

עוד הוסיף במכתבו: "פגעתם קשות בפרנסתו של מרשי, בשמו הטוב, במעמדו המקצועי כשחקן; גרמתם למרשי עגמת נפש עצומה, השפלה בפני חבריו לקבוצה והאוהדים". בעקבות הדברים דורש עו"ד חייק כי הנהלת הקבוצה תשלם למגן תוך 14 ימים החל מקבלת המכתב סכום של 160,334 שקלים הכוללים שכר, פיצויי פיטורים ותנאים סוציאליים אחרים עד למועד סיום חוזהו ואם לא יעשו כן יגיש בשם השחקן תביעה בבית הדין לעבודה ובמוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל.

מהפועל עפולה נמסר בתגובה: "פעלנו בעבר בעניינו של ג'וני טננבאום ונפעל גם בעתיד על פי יעוץ משפטי שאנחנו מקבלים".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות