fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גולסטאר או גולדסטאר

גולדסטאר חגגו בהרמת כוסית לרגל 20 שנה לפסטיבל גולדסטאר באירוע שקיעה ב"שלוותא" בנמל תל אביב. גם קארין כהן עפולאית גאה היתה שם
קארין כהן בארוע חגיגות ה 20 לפסטיבל גולדסטאר צילום: קוקו
קארין כהן בארוע חגיגות ה- 20 לפסטיבל גולדסטאר צילום: קוקו

גולדסטאר חגגו בהרמת כוסית לרגל 20 שנה לפסטיבל גולדסטאר באירוע שקיעה ב"שלוותא" בנמל תל אביב. אורח הכבוד באירוע הוא ג'ון אוונס מבריטניה, פרפורמר בעל שם עולמי ושיאן גינס באיזון משקלי ענק על הראש, אשר הדהים את האורחים כשהרים על ראשו מגשים עמוסי כוסות בירה.

הגיעו להרים כוס גולדסטאר וליהנות מהשקיעה המרהיבה: יעל בר זוהר, שי גבסו, מלי לוי, עופר שכטר, לירן כוהנר, מייקל לואיס, קארין כהן, רוסלנה רודינה ועוד. כמו כן הגיעו גם עילי בוטנר וילדי החוץ- אדר גולד ואוהד שרגאי.

אירוע הרמת הכוסית של גולדסטאר מציין את פתיחת חגיגות ה- 20 לפסטיבל גולדסטאר שיתקיים בחיפה בימים רביעי וחמישי השבוע (14-15.8). השנה פסטיבל גולדסטאר חוגג את גולדסטאר אנפילטרד – הבירה הלא מסוננת שהושקה השנה.

פסטיבל גולדסטאר בחיפה יכלול מגוון של הופעות שונות בהשתתפות של אמנים, יוצרים ולהקות. בתמהיל מוסיקלי של מגוון של זמרים ולהקות מובילות ובפעילויות מיוחדות שנבנו עבור פסטיבל גולדסטאר: עברי לידר, עילי בוטנר וילדי החוץ, אברהם טל ודודו טסה.

יעל בר זוהר באירוע חגיגות ה 20 לפסטיבל גולדסטאר
צילום: קוקו
קארין כהן בארוע חגיגות ה 20 לפסטיבל גולדסטאר צילום: קוקו
קארין כהן בארוע חגיגות ה- 20 לפסטיבל גולדסטאר צילום: קוקו

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות