fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טיפול מיוחד לרכב

זוכרים את הסיבה שבגללה עזב שלום עקיבא את עפולה? מסתבר שהשחקנים כן. גורם בהנהלה: "עבור השחקנים זה צחוק, בידור, הם חולים על זה". אחד השחקנים: "זה מעיד על חדר הלבשה בריא"
רכב
צילום: יצחק סולומון

לפני כחודשיים עזב שלום עקיבא את הפועל בטריקת דלת. עקיבא טען כי חבריו לקבוצה התנכלו לו באופן קבוע, וכאשר נהג להגיע לרכבו בסיום האימונים, גילה לא פעם כי רכבו עבר שינוי קוסמטי, שכלל בוץ, קצף, נייר טואלט ועוד אי אילו דברים.

הסיפור דלף החוצה ועורר סערה גדולה במועדון הדוהר ללא מעצורים לליגה א'. שחקנים בקבוצה סיפרו אז כי מדובר בתעלול ממנו סבלו שחקנים רבים ולא רק עקיבא, והם לא העזו לכבס בחוץ כביסה מלוכלכת, משום שידעו כי מדובר בתעלול, בצחוק, ובמעשי קונדס, ולא בהתעללות ממשית.

ההנהלה חקרה את הפרשה והבינה כי לא הייתה התנכלות של ממש לשלום עקיבא, ולכן לא טיפלה ב"חשודים". ההנהלה דרשה מהשחקנים להפסיק עם המנהג הילדותי, כדי למנוע סערות דומות בעתיד.

רכב
צילום: יצחק סולומון

והנה, בדיוק לפני שבועיים, הגיע הבלם גבע ברקאי לרכב שלו, וגילה להפתעתו כי עבר טיפול של חבריו, שכלל קצף, ניר טואלט, בוץ ועוד. ברקאי לקח את העניין בצחוק, אולם מי שזעמו היו המנכ"ל תומר רחמים וחבר ההנהלה עמית אשכנזי, שזעמו על השחקנים, נזפו בהם, ודרשו מהם להימנע ממקרים דומים.

"שכחתם איזה בלאגן היה כאן לפני חודשיים", הטיח רחמים בשחקנים.

 גורם בהנהלה: "עבור השחקנים זה צחוק, בידור, הם חולים על זה". אחד השחקנים: "זה מעיד על חדר ההלבשה הבריא שלנו. צחוקים באימונים הם חלק מהעונה הגדולה שאנחנו עושים".

הסיפור המלא יתפרסם ביום שישי בידיעות הגליל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות