fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בעפולה רוצים את גור שלף

ראש עיריית עפולה אבי אלקבץ (צילום: קרן אקריש)
ראש עיריית עפולה אבי אלקבץ (צילום: קרן אקריש)
ראש עיריית עפולה אבי אלקבץ
חובב ספורט. אבי אלקבץ (צילום: קרן אקריש)

גור שלף קיבל פנייה לשמש יועץ מקצועי במחלקת הספורט בעפולה. בפגישה עם מנהל מכבי ת"א לשעבר, אמורה להתקיים בשבוע הבא. ראש העיר, אבי אלקבץ, ידוע כחובב ספורט מושבע, שמשקיע רבות בקידום הקבוצות המקומיות.

גורמים בעיריית עפולה פנו בימים האחרונים לגור שלף בהצעה לבוא ולשמש כיועץ המקצועי של קבוצות הספורט בעפולה. שלף, תושב תל עדשים הסמוך, לא פסל את הרעיון ואישר כי יגיע לפגישה בשבוע הבא.

ראש עיריית עפולה, אבי אקלבץ, משקיע בשנים האחרונות משאבים רבים בענפי הספורט השונים בעירו. קבוצת הכדורגל עלתה העונה לליגה הלאומית וקבוצת הכדורסל מתנדנדת בשנים האחרונות בין ליגת העל לליגה לאומית.

עוד הוסיפו אותם גורמים כי הסיבה לפנייה לשלף היא העובדה שמדובר באיש מקצוע מהדרג הראשון, שככל הנראה סיים את דרכו במכבי ת"א כמנהל, והיות והוא מתגורר במושב הסמוך לעפולה, לא מן הנמנע כי יצטרף לחזון של ראש העיר לקדם את הספורט בעיר. אגב, את מחלקת הספורט בעיריית עפולה מנהל בעשור האחרון מאמן הכדורסל לשעבר יוסי הררי.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות