fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בוורלי הילס מאחוריכם: בעפולה תוקם שכונה פרטית

פרויקט קדמת נופר, נבנה בצמוד לפארק עפולה, למרכז G בעמק וצופה לנופים הפתוחים של קיבוץ מרחביה. ההיקף הכספי המשוער של המכירות בפרויקט נעמד בכ- 237 מיליון שקלים
פרויקט קדמת נופר
150 יח"ד מתוכננות במתחם הקשתות. (הדמיה: ארק קרייאטיב)

פרויקט היוקרה "קדמת נופר" ב"רובע יזרעאל", בעפולה  של חברת הבנייה דר נופרים, נמצא בשלבי מתקדמים, בעוד חודש יחלו עבודות הבנייה.  החברה תקים את  "קדמת נופר", קומפלקס מגורים סגור ויוקרתי המשקיף לטבע, לשדות ולנופי עמק יזרעאל.

הפרויקט היוקרתי כולל שני מתמחי מגורים: מתחם הקשתות הכולל כ-150 יח"ד, מורכב משלוש קשתות בעלות רחובות פנימיים המייצרים מתחם מגורים יוקרתי ואיכותי הן במפרט, הן בתכנון המבנים והן בתמהיל הדירות. למתחם צביון של שכונה סגורה וייחודית מסוגה בעמק יזרעאל.

פרויקט קדמת נופר
150 יח"ד מתוכננות במתחם הקשתות. (הדמיה: ארק קרייאטיב)

במתחם השני יוקמו כ-60 יח"ד בשני מבנים ובבנייה רוויה והוא יכלול דירות בנות 4, 4 וחצי ו-5 חדרים, פנטהאוזים ודירות גן עם מפרט עשיר ותכנון פונקציונאלי. ההיקף הכספי הכולל המשוער של המכירות בפרוייקט נעמד בכ- 237 מיליון שקלים

 הפרויקט, נבנה בצמוד לפארק עפולה, למרכז G בעמק וצופה לנופים הפתוחים של קיבוץ מרחביה. מ"קדמת נופר", גישה נוחה לעורקי תחבורה ראשיים ולכביש 6. כמו כן, תחנת הרכבת העמק העתידית תוקם בקרבה ל"קדמת נופר". מסביב, כל מה שצריך: מגוון שירותי קהילה, פנאי ובילוי, מערכת חינוך מתקדמת וקרבה למכללה האקדמית עמק יזרעאל.

6 חדרים ב-1.1 מיליון שקלים

דר נופרים- קדמת נופר
נוף למרחביה. פרויקט קדמת נופר (הדמיה: ארק קרייאטיב)

בקשת החיצונית יוקמו וילות דו משפחתיות צמודות קרקע, 6 חדרים  עם יחידה נפרדת, בשטח של כ-180 מ"ר עם תכנון יוקרתי, מפרט עשיר, גינה ושטחי הצמדה, של כ-135 מ"ר. המחיר החל מ- 1,55 שקלים.

בקשת האמצעית, יוקמו 8 מבנים בני 8 עד 10 יח"ד כל אחד, המתנשאים לגובה של 5 קומות, כאשר בכל קומה 2 יח"ד. כל הדירות ייהנו מארבעה כיווני אוויר (ללא קיר משותף עם הדירה הנוספת באותה קומה) וחניות שחלקן מקורות. הדירות יהיו בנות 5.5 ו-6 חדרים ויכילו שתי דירות צמודות קרקע עם שטחי הצמדה וגינות בשטח של כ-115 מ"ר, פנטהאוזי ביניים ודו-פלקסים עליונים בני 6 חדרים, בשטח של כ-146-185 מ"ר ליח"ד עם מרפסות גדולות מאוד בשטח של כ-26-88 מ"ר, במחיר החל מ-1,1 שקלים.

בקשת הפנימית, יוקמו 4 מבנים בני 12 יח"ד כל אחד, המתנשאים לגובה של 6 קומות, כאשר בכל קומה 2 יח"ד. הדירות יהיו בנות 5.5 ו-6 חדרים ויכילו שתי דירות צמודות קרקע, עם שטחי הצמדה וגינות בשטח של כ-100 מ"ר, פנטהאוזי ביניים ופנטהאוזים עליונים, בני 5 ו-6 חדרים, בשטח של כ- 150 מ"ר ליח"ד ומרפסות גדולות בשטח של כ-34 מ"ר. המחיר, החל מ-1,11 מיליון שקלים.

במתחם הנוסף יוקמו כ-60 יח"ד בבנייה רוויה, בשני בניינים שיכללו דירות בנות 4, 4 וחצי, 5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים עם מפרט עשיר.  שיווק הפרויקטים, יתבצע על ידי חברת "הום שיווק פרויקטים".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות