fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אישום: התחזתה לעובדת שב"כ וקיבלה מאות אלפי שקלים

אישה מסתורית
אישה מסתורית (צילום אילוסטרציה: פאנתרמדיה)

פרקליטות מחוז הצפון הגישה לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד שלי שושן בת 40 מעפולה בגין ביצוע עבירות של התחזות, סחיטה באיומים בנסיבות מחמירות, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, זיוף ושימוש במסמך מזויף.

מכתב האישום עולה כי מתחילת שנת 2012 ועד לחודש יוני 2013, הציגה הנאשמת מצגי שווא וטענות כזב בפני אנשים כאילו היא עובדת בשב"כ ובמשטרה וכי ביכולתה לדאוג להשיג למתלוננים כספים שאחרים חייבים להם ואף הציעה להם עבודה בשב"כ.

במסגרת מצג השווא סיפקה הנאשמת מסמכים מזויפים למתלוננים שעיקרם פרוטוקולים כוזבים הנחזים להיות מסמכים מטעם בית המשפט ומסמכים רשמיים מטעם משרד הביטחון. ולאור מצג השווא ועל סמך האמון שנתנו המתלוננים בנאשמת, העבירו המתלוננים לנאשמת כספים רבים, בהזדמנויות שונות, ובסך הכול קיבלה הנאשמת לידה במרמה מאות אלפי שקלים.

עוד עולה כי באחד המקרים איימה הנאשמת על מתלוננת כי אם לא תעביר לידיה כספים, היא תשרוף לאביה – המתלונן, את הבית, תדאג להכניס אותו לכלא ואף איימה כי תדאג שיהרגו אותו , לאחר שלטענתה יש בידיה הקלטה ובה נשמע אביה חושף מידע מודיעיני.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות