fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אוהדי הפועל עפולה ריססו כתובות נאצה נגד ראש העירייה

אוהדי הפועל עפולה ריססו כתובות נאצה על בניין עיריית עפולה נגד ראש העירייה יצחק מירון, "הפועל מעל הכל, איציק תיזהר, עד המוות הפועל". בקבוצה מגנים. המשטרה חוקרת
כתובת הנאצה על העירייה (צילום: יצחק סולומון)
כתובת הנאצה על העירייה (צילום: יצחק סולומון)

אוהדי הפועל עפולה עלו שלב במאבק נגד ראש העירייה יצחק מירון, שלטענתם אינו מסייע לקבוצה מהליגה הלאומית. אתמול (שבת) רוססו על בניין העירייה כתובות בגנותו: "הפועל מעל הכל, איציק תיזהר, עד המוות הפועל".

לא סוד הוא שמרבית אוהדי הפועל עפולה מזוהים עם ראש העירייה הקודם, אבי אלקבץ, שהפסיד בבחירות האחרונות למירון לפני כחודשיים. הקבוצה הייתה עבור אלקבץ מפעל חיים, והוא העניק לה תקציבים נדיבים. עם עלייתו של מירון לשלטון חוששים חברי ההנהלה בנוגע לעתידם, מה גם שעדיין לא שמעו ממירון מה בכוונתו לעשות בנוגע לקבוצה.

כתובת הנאצה על העירייה (צילום: יצחק סולומון)
כתובת הנאצה על העירייה (צילום: יצחק סולומון)

יש לציין, כי בבקרת התקציבים מונח מכתב בו מתחייבת עיריית עפולה להעניק לקבוצה 2.3 מיליון שקל בשנת 2014, כאשר בחודש ינואר העירייה בראשותו של אלקבץ התחייבה להעביר 1.3 מיליון שקל לתשלום מענקי העלייה לליגה הלאומית. בהנהלה חוששים שראש העירייה יצחק מירון לא יעמוד בהתחייבויות של קודמו אלקבץ.

בהנהלת הפועל עפולה מיהרו להוציא הודעת גינוי: "אנו מגנים בתוקף את כתובת הגרפיטי נגד ראש העיר מר יצחק מירון, אין שום סיבה להתלהמות מסוג זה. אנו קוראים לסבלנות וסובלנות. בנוסף, המועדון מתכוון לעשות הכל במטרה לעקור מהשורש הישנות של מקרים כאלה בעתיד".

מעיריית עפולה נמסר בתגובה: "אנו רואים בחומרה רבה את הכתובת שרוססה נגד ראש העיר על בניין העירייה. זהו מעשה אלים, בלתי מתקבל על הדעת ואסור לעבור עליו על סדר היום. המקרה הועבר לטיפול משטרת עפולה, בראשות מפקד התחנה, נצ"מ איתן מנשה. אנו סומכים על המשטרה שתמצא את האחראים, בכדי למצות עמם את הדין".

בעקבות ריסוס כתובות הנאצה נכנסה משטרת עפולה לפעולה והבטיחה למירון למצוא את האשמים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות