fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עפולה: שוחים נגד הזרם

מה קורה כאשר חמישה נערים משועממים בחופש הגדול, רוצים לשחות בבריכה, למרות שמדובר באמצע הלילה?
מוזמנים לצלול. צילום: מועצת בנימינה גבעת עדה
מוזמנים לצלול. צילום: מועצת בנימינה גבעת עדה

החופש הגדול נותן את אותותיו. באחד הלילות, סמוך לשעה 00:30 אחר חצות, התקבל אירוע מהמוקדן העירוני בעפולה, אשר מזהה תנועות חשודות בברכה העירונית בעפולה עלית. צוותי השיטור העירוני הגיע במהרה למקום בשתי ניידות והחל לסרוק את האזור בניסיון לאתר חשודים.

מהברכה בקעו קולות רעש של נערים, שחשקה נפשם ברחצה לילית למרות שהברכה הייתה סגורה, וטיפסו על הגדר וקפצו למים. הצוותים טיפסו על הגדר ואיתרו את חמשת הנערים, ארבעה מהם בני 16 ואחד בן 18, שנהנו מכל רגע במים הצוננים.

מוזמנים לצלול. צילום: מועצת בנימינה גבעת עדה
מוזמנים לצלול. צילום: מועצת בנימינה גבעת עדה

צוותי השיטור העירוני ביקשו מהמוקדן להזעיק את מנהל הברכה כדי לסרוק  את המקום ולהוציא את הנערים. מנהל הברכה הגיע במהרה, פתח את השער והכל נמצא תקין. לנערים הוסברה מהות העבירה והם קיבלו הזמנה  למשטרה יחד עם הוריהם.

מנהל השיטור העירוני,  מאור אנג'ל, ציין לשבח את המוקדן על ערנותו, זיהוי החשודים בלילה ותפקודו באזעקת הצוותים ותאום הכוחות בשטח. כמו שיבח את כן צוותי השיטור העירוני המפקחים שלום דסטה ואלי יצחק והשוטרים אלירן יעקב ועלי כליל, על המענה המהיר והנחישות בטיפול באירוע.

"אין לי ספק כי הנחישות ושיתוף הפעולה בין כולם תרם להצלחת הטיפול באירוע", ציין אנג'ל .

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות