fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עפולה: ראש העיר הנבחר הקים קואליציה רחבה

הקואליציה כוללת 11 חברים כאשר החברה ה-12 צפויה להצטרף בקרוב * אלקבץ: "הקואליציה הטובה ביותר למען עפולה"
חבר המועצה פרץ עם אבי אלקבץ (צילום עצמי)
חביב פרץ ישמש סגנו. בצילום עם אבי אלקבץ (צילום עצמי)

ראש עיריית עפולה הנבחר, אבי אלקבץ, הקים קואליציה רחבה וזאת שבוע לאחר בחירתו לתפקיד ועוד לפני שהתיישב רשמית על כיסא ראש העיר עפולה.

חבר המועצה פרץ עם אבי אלקבץ (צילום עצמי)
חביב פרץ ישמש סגנו. בצילום עם אבי אלקבץ (צילום עצמי)

הקואליציה של אלקבץ מונה כעת 11 חברים מתוך 17 חברי המועצה והיא צפויה עוד להתרחב. כעת נמנים בין חברי הקואליציה 2 חברי סיעת עפולה אחת בראשות אלקבץ, 2 חברי סיעת עוצמה בראשות שלמה מליחי, הבית היהודי בראשות חביב פרץ, הבית החברתי בראשות איתי כהן, היזרעאלים בראשות עדיאל אילוז, עפולה ביתנו בראשות בוריס יודיס, 2 חברי סיעת שס"ג בראשות צורי כהן וסיעת באנד בראשות דני דסטה. חברת הקואליציה נגה שרון צפויה גם היא להצטרף בקרוב לקואליציה.

ראש העיר אלקבץ צפוי להיכנס לתפקידו בעוד כשבועיים. לאחר השלמת מלאכת בניית הקואליציה הוא אמר: "זאת הקואליציה הטובה שיותר שיכולתי לבקש והיא מורכבת מכל גווני האוכלוסייה בעיר. יש לנו נבחרת מצויינת של וותיקים וצעירים שכל מטרתם היא טובת העיר בלבד.  החל מעוד שבועיים הנבחרת הזאת תוביל את עפולה לעתיד טוב כאשר המטרה הראשונה שלי היא לאחד את הקהילה בעפולה, לשים את הבחירות מאחורינו ולפעול בשיתוף פעולה למען כלל תושבי עפולה".

יצוין כי סיעת הליכוד, בראשותו של כפיר סרוסי יחד עם סיעתו של ראש העיר הפורש, יצחק מירון, יהיו באופוזיציה.

אלקבץ כבר הגיע להבנות עם חביב פרץ ושלמה מליחי, לפיהן ישמשו כסגניו.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות