fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עפולה: מירון הדיח את דוד סויסה מהקואליציה

מירון לסויסה: "מזה חודשים ארוכים, אתה עושה מעשה זימרי ומבקש שכר כפנחס. זה לא עבד אז וזה לא יעבוד גם בבית ספרנו".
יצחק מירון (צילום: יח"צ)
יצחק מירון (צילום: יח"צ)

ראש העיר עפולה, יצחק מירון הפסיק את חברותו של חבר המועצה דוד סויסה בקואליציה העירונית, בעקבות תמיכתו של סויסה בתושבים, במהלך המחאה שקמה בעקבות זכיית תושבים ערבים במכרזים לבנייה בשכונת עפולה הצעירה. "מזה זמן ולמעשה מאז כניסתך לקואליציה, הנך מנסה להנות מכל העולמות, מחד להתכבד בתיקים חשובים במועצה (ומאידך , לגלות חוסר קולגיאליות, במקרה הטוב  ולתקוף ולהשמיץ את חבריך להנהלת העיר ואותי, במקרה הרע", מאשים מירון.

יצחק מירון (צילום: יח"צ)
יצחק מירון (צילום: יח"צ)

מירון מוסיף ומאשים במכתב ששיגר לסויסה: "מאחר ונראה שהתברברת ואתה לא מצליח להחליט היכן אתה, החלטתי שנכון יהיה להחליט במקומך ולהציב אותך במקום הנכון והראוי. חשוב שתבין שאני נוקט בצעד מתבקש זה, לאו דווקא על רקע היתנהלותך האירועים האחרונים, אלא כאפקט מצטבר, לאור העובדה שמזה חודשים ארוכים, אתה עושה מעשה זימרי ומבקש שכר כפנחס. זה לא עבד אז וזה לא יעבוד גם בבית ספרנו".

מירון מאשים: "זה לא הפריע לך לצאת פתאום משום מקום ו"לחזור לעשייה", דווקא על גל הסערה שפרצה על רקע המכרז בעפולה עלית, תוך שאתה מטעה את הציבור באי אמיתות (בלשון המעטה) וחצי אמיתות (הגרועות כידוע, משקר) בטענות כאילו "נרדמנו בשמירה" (מעניין היכן אתה היית, כשהעניין עלה ומדוע אתה כאיש משרד השיכון וחבר בוועדת בנין ערים, שאמור להיות בקי בנושא, לא התרעת…) הכל מתוך מחשבה מוטעית, שאלה ישרתו צרכים פוליטיים (או ליתר דיוק פופוליסטים) שלך".

תגובת דוד סויסה תועלה בהמשך כשתתקבל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות