fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עפולה: יהודים מצרפת משקיעים בדירות מגורים בעיר

חברת 'אלמוגים החזקות' המשווקת ובונה את פרויקטי המגוריםEDEN ברובע יזרעאל שבעפולה, מדווחת כי לאחרונה שווקו לחמש משפחות של יהודים מצרפת דירות מגורים במחיר ממוצע של כ1.2 מיליון ₪ ובסכום כולל של כ- 6 מיליון ₪
פרויקט עדן ברובע יזרעאל
פרויקט עדן ברובע יזרעאל

חברת 'אלמוגים החזקות' המשווקת ובונה את פרויקטי המגוריםEDEN   ברובע יזרעאל שבעפולה, מדווחת כי לאחרונה שווקו לחמש משפחות של יהודים מצרפת דירות מגורים במחיר ממוצע של כ1.2 מיליון ₪ ובסכום כולל של כ- 6 מיליון ₪. מדובר במשפחות אשר חלקן כבר השתקע בישראל וחלקן מתכוונות לעשות עלייה בקרוב. בינתיים, מספרים בחברת 'אלמוגים החזקות', החליטו לרכוש דירות מגורים לצרוך השקעה.

פרויקט עדן ברובע יזרעאל
פרויקט עדן ברובע יזרעאל

שלומי כהן, סמנכ"ל שיווק אלמוגים החזקות: "הרוכשים החדשים הודו בפנינו שהעדיפות שלהם בהתחלה הייתה להשקיע בערים כמו נתניה ואשדוד ששם מתגוררים בני משפחתם ואשר ידועים בקהילות הגדולות של יוצאי צרפת, מה שיגרום להם להרגיש יותר בבית. כמו כן, מאמינים בפרויקט בגלל אופיו – שכונה פרטית וסגורה, בעלת סגנון חיים ותרבות דיור אשר שומרת ומשביחה את ערך הנכס לאורך זמן".

פרויקט EDEN של חברת "אלמוגים החזקות" נבנה למעשה כשכונה ייחודית, איכותית וסגורה לדייריה בלבד הכוללת 3 בנינים בני 7-9 קומות עם 30 דיירים בבניין ובסה"כ כ-100 יח"ד. במרכזה של השכונה, נבנית בריכת שחיה פרטית ובריכת שחיה לפעוטות לרווחת דיירי הפרויקט וסביבה שטחים ירוקים פתוחים. מרבית הדירות בשלושת הבניינים פונות לבריכה ונהנות מתכנון איכותי וסטנדרט בניה גבוה. 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות