fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עמית ביר כץ סגר את סגל השחקנים של גלבוע גליל

ביר כץ חוזר לקדנציה שנייה בגן נר בקבוצה שבה החל לשחק בליגת העל."רוצה להודות להנהלה ולצוות האמון שהאמין בי, ולקח אותי למשבצת הזו, ואעשה כל שביכולתי לתרום לקבוצה. גלבוע גליל"
ביר כץ (צילום גלבוע גליל)
ביר כץ (צילום גלבוע גליל)

הפועל גלבוע גליל השלימה את מצבת סגל השחקנים של הקבוצה לאחר שהסנטר הישראלי עמית ביר כץ (27, 2.08) חתם  בקבוצה לאחר שסיכם את תנאיו והחל להתאמן עמה החל בגן נר. ולמעשה עמית ביר כץ חוזר לקדנציה שנייה בגן נר בקבוצה שבה החל לשחק בליגת העל.

 ביר כץ (צילום גלבוע גליל)
ביר כץ (צילום גלבוע גליל)

מנכ"ל הקבוצה ארצי פרטי: "שמחים על הצטרפותו של עמית ביר כץ.  עמית מגיע אלינו לאחר שצבר נסיון בליגת העל בשנים האחרונות אנחנו מאמינים כי יביא רוח שתואמת את המועדון".

ביר כץ: "ראשית אני רוצה להודות להנהלה ולצוות האמון שהאמין בי, ולקח אותי למשבצת הזו, ואעשה כל שביכולתי לתרום לקבוצה. גלבוע גליל, אי שמח לחזור למקום שנתן צ'אנס בפעם הראשונה בליגת העל, אני מרגיש שזה המקום בשבילי לחזור, ולתרום כמה שיותר לקבוצה מהניסיון שצברתי והאנרגיות, אני מאוד שמח על ההזדמנות לשתף פעולה שוב עם אריאל בית הלחמי  שאימן אותי בנבחרת העתודה של ישראל,  כיף לחזור לשחק עם יחזקאל סקווארר אתו שיחקתי בנוער של מכבי ת"א. אני מגיע לקבוצה עם חבורה לוחמת שתציג משחק אנרגטי ובעיקר מחויבות למקום ואני מקווה שנחזיר העונה את הפועל גלבוע גליל לשנים היפות שלה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות