fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עם ממוצע של 0.79 שערים למשחק אי אפשר להישאר בליגה

בניסיון נואש לשפר את המאזן השלילי צפוי המאמן יוסי זוזוט לערוך מהפכה בהתקפה, היום נגד רמת השרון: מוטי מלכה צפוי לאבד מקום בהרכב, פלצ'וק ואמסיס ישחקו בחוד
. ג'ורג' אמסיס (צילום חגאג רחאל)
ג'ורג' אמסיס (צילום חגאג רחאל)

רבות דובר וסופר על יכולת ההבקעה העלובה של הפועל נצרת עילית, שבגללה היא נמצאת עמוק בתחתית. נצרת עילית כבשה 27 שערים ב-34   משחקי ליגה, ממוצע עלוב של 0.79 שערים למשחק. ללא ספק, עם ממוצע שכזה, אי אפשר להישאר בליגה.

מלך השערים. ג'ורג' אמסיס (צילום חגאג רחאל)
מלך השערים. ג'ורג' אמסיס (צילום חגאג רחאל)

די להביט ברשימה הכובשים של הקבוצה, כדי להבין עד כמה המצב הוא קשה. השחקנים שהיו צריכים להבקיע, לא מספקים את הסחורה: למוטי מלכה יש בסך הכל 3 שערים, לניקולס פלצוק יש 4 שערים, ירדן כהן כבש שניים בלבד, רועי עטר כבש שער אחד בודד ב- 13 משחקים בהם שותף והחלוץ ליאור אסולין, שהגיע בחודש ינואר כי לעזור לשפר את המספרים, כבש שער אחד ב- 7 משחקים, גם הוא מהנקודה הלבנה.

מלך שערי הקבוצה הוא ג'ורג' אמסיס, ללא ספק האיש שיודע מה לעשות מול שוער, אלא שאמסיס פתח את העונה מאוחר בשל פציעה, ומהמשחק האחרון נגד נשר נעדר בשל פציעה.

המאמן יוסי זוזוט, שכבר מזמן מודע לבעיה, מתכנן הרכב מהפכני היום (שישי) נגד רמת השרון. מוטי מלכה צפוי לאבד את מקומו, אמסיס שחזר באמצע השבוע לאימונים ופלצ'וק צפויים לפתוח בהרכב, בתקווה להשיג ניצחון ראשון בפלייאוף התחתון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות