fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"עם הקהל החם שלנו הנקודות צריכות להישאר בבית שאן"

מאמן הפועל בית שאן מתכונן למשחק העונה היום, נגד מוליכת הטבלה הפועל איכסאל. "אנחנו לא הולכים להרים ידיים", מבטיח טייב. על קרב החלוצים: "מקווה שאחרי המשחק רק לירון יחייך"
איתן טייב (צילום: חגאג רחאל)
איתן טייב (צילום: חג'אג' רחאל)

הפועל בית שאן דורסת את הליגה. עם ניצחון שלישי ברציפות ו- 32 נקודות בקופה ומקום רביעי בטבלה, הקבוצה של איתן טייב, מאותתת כי היא חזק בתמונת העלייה לליגה הלאומית

היום מארחת בית שאן את מוליכת הטבלה הפועל איכסאל, שהשבוע הפסידה לראשונה העונה לעירוני טבריה ונקלעה לבעיית שוערים קשה, לאחר ששני השוערים שלה נפצעו במהלך המשחק.

איתן טייב (צילום: חגאג רחאל)
איתן טייב (צילום: חג'אג' רחאל)

המשחק נגד הפועל איכסאל יהיה מאבק ראש בראש בין שני החלוצים הכי חמים בליגה א' מחוז צפון, לירון אלימלך מבית שאן עם 15 כיבושים, ואבי מלכה מאיכסאל, מלך שערי הליגה עם 17 כיבושים.

בקבוצה מתמודדים עם צרות כלכליות, כולל עיקולים ואי תשלום משכורות לשחקנים.

המאמן איתן טייב: "זה משחק חשוב, אבל זה לא משחק שניצחון בו יעלה אותנו ליגה. הדרך ארוכה ואנחנו צריכים לשמור עליה. איכסאל קבוצה מצוינת, ניתן לה את הכבוד המגיע לה, אבל אנחנו לא הולכים להרים ידיים. עם הקהל החם שלנו הנקודות צריכות להישאר בבית שאן".

-עד כמה חשובה העובדה שאין להם שוער?

"שוער הוא לב לבה של קבוצת כדורגל, אבל אני לא מתעסק בקבוצות מולן אני משחק, אותי מעניינת רק הפועל בית שאן".

-אפרופו שוער. מאז שחיים זיסקינד חזר הוא עושה חייך ומגלה יכולת נפלאה

"כבר דנו בזה. היה לו משברון אישי, אני שמח שזה מאחוריו. הוא מקצוען אמיתי,עולה בכל משחק לתת את הכל למען המועדון".

-זה יהיה קרב גלדיאטורים בין אבי מלכה ללירון אלימלך

"אבי מלכה חלוץ מצוין, עם המון קבלות, אבל לירון אלימלך לא נופל ממנו. אני מקווה שאחרי המשחק רק לירון יחייך".
למרות הבעיות הכלכליות, שחקני בית שאן הוכיחו בשבועות האחרונים בגרות, משחק לחימה יוצא דופן והרבה הקרבה. אוהדי הקבוצה מכינים היום תצוגת עידוד מרשימה. בהנהלה קראו לתושבים להגיע ולעודד. בהנהלת הקבוצה אופטימיים ומשוכנעים כי עם אישור תקציב התמיכות יהיה ניסיון להגיע להסדר מול הנושים ובעלי החוב.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות