fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

על חם: נתפס משליך פסולת באישון לילה

השיטור העירוני במגדל העמק תפס בשעת לילה מאוחרת אזרח המשליך כמות גדולה של פסולת בהיחבא. התושב נקנס בסכום של 730 שקל וחוייב לאסוף את הפסולת שהשליך
הפסולת שהושלכה
הפסולת שהושלכה

בשירות הציבור: צוות של שיטור העירוני במגדל העמק שהיו בעת סיור שגרתי תפסו עבריין פסולת בשעת מעשה. המקרה אירע עת סיירה ניידת השיטור העירוני ברחבי העיר. לפתע, הבחינו צוות הניידת ברחוב קדש באדם המשליך באישון לילה ובהיחבא כמות גדולה של פסולת שכללה גזם, קרשים, קרטונים ושלל חפצים ביתיים ישנים וזאת לא ביום שנקבע לכך.

הפסולת שהושלכה
הפסולת שהושלכה

צוות הניידת שבו מיד על עקבותיהם ושאלו את התושב לפשר מעשיו והבינו מיד כי מדובר בעבריין פסולת והחליטו לקנוס אותו באופן מיידי בסכום של 730 שקלים לפי חוק עזר עירוני לפי חל איסור השלכת אשפה במקום ציבורי שלא בכלי אשפה ולא בהתאם להוראות.

מנהל אגף הפיקוח, בוריס נמירובסקי אמר: "אני קורא לתושבים לגלות ערנות ולדווח למוקד העירוני על כל חשד של עברייני פסולת ברחבי העיר. במקביל לפעולות ההסברה שאנו נוקטים לא נהסס לגלות אפס סבלנות ולתת דוחות לעברייני פסולת".

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות