fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

על חם: נתפסו נהגי משאיות שהשליכו פסולת במגדל העמק

לאחר שהבין כי נתפס על חם ואין לו דרך להתחמק הפסיק הנהג לשתף פעולה עם הפקחים אך אלה הצליחו לזהות את פרטיו באמצעות ספר המשאית והתברר כי מדובר בנהג משאית תושב הכפר ריינה, שהגיע כל הדרך מחוץ לעיר כדי להשליך את הפסולת במגדל העמק.
הנהג שופך את הפסולת
הנהג שופך את הפסולת

בשירות הציבור: ניידת של השיטור העירוני במגדל העמק תפסו לאחרונה עבריין פסולת בשעת מעשה. במהלך יום עבודה שגרתי חלפו הפקחים אתי בן מרגי ורפאל זזון עם ניידת השיטור העירוני וזיהו נהג משאית שופך את תכולת העגלה בכניסה לרחוב.

הנהג שופך את הפסולת
הנהג שופך את הפסולת

הפקחים שבו מיד על עקבותיהם ושאלו את נהג המשאית לפשר מעשיו. הנהג החל מתפתל בתשובותיו והפקחים הבינו כי מדובר בעבריין פסולת והחליטו לקנוס אותו באופן מיידי. "מיד עם הגעתנו למקום הוא התבקש לעצור את שפיכת הפסולת" סיפרה אתי בן מרגי שהגיעה למקום עם הניידת. "הנהג סיפר כי חשב שיש לו פנצ'ר ולכן החליט להוריד משקל. בדקנו את דבריו ולא היה פנצ'ר או תקלה כלשהי ברכב".

לאחר שהבין כי נתפס על חם ואין לו דרך להתחמק הפסיק הנהג לשתף פעולה עם הפקחים אך אלה הצליחו לזהות את פרטיו באמצעות ספר המשאית והתברר כי מדובר בנהג משאית תושב הכפר ריינה, שהגיע כל הדרך מחוץ לעיר כדי להשליך את הפסולת במגדל העמק. הפקחים רשמו לו דו"ח על סך 730 שקלים, חייבו אותו לאסוף את הפסלות ושחררו את הנהג לא לפני שהזהירו אותו לבל יחזור על מעשיו. יש לציין כי זאת אינה הפעם הראשונה שנהגי משאיות משליכים פסולת בשטח מגדל העמק וביערות מסביב לה ונתפסו מספר נהגים כאלה בחודשים האחרונים ובשיטור העירוני מציינים כי ימשיכו להילחם בתופעה.

מנהל אגף הפיקוח, בוריס נמירובסקי אמר: "אני קורא לתושבים לגלות עירנות ולדווח למוקד העירוני על כל חשד של עברייני פסולת ברחבי העיר. אנו נגלה אפס סבלנות לעברייני פסולת".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות