fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"עכשיו מתחיל החלק הקשה בדרך להחלמה"

מוחמד פודי עבר ניתוח בברך הפצועה ומבין שעשיו מתחיל החלק הקשה בדרך להחלמה. ולא, הוא לא כועס על איל לחמן שהעלה אותו לשחק והחמיר את הפציעה שלו
פודי בבית החולים (צילום עצמי)
פודי בבית החולים (צילום עצמי)

חלוצה המושבת של הפועל עפולה, מוחמד פודי, עבר בסוף השבוע ניתוח בברכו, בית החולים אסותא בתל אביב. פודי מושבת מפעילות מאז מחנה האימונים בסלובניה, שם נפצע במהלך משחק האימון נגד אריס לימסול מקפריסין, בין לבין, התעקש המאמן אייל לחמן להעלות אותו בהרכב במשחק הליגה נגד עירוני נשר במחזור השני, החמיר את פציעתו והוא נאלץ לעזוב את המגרש בדקה ה- 30.

  פודי בבית החולים (צילום עצמי)
פודי בבית החולים (צילום עצמי)

"עד עכשיו היה החלק הקל, עכשיו מתחיל החלק הקשה בדרך להחלמה ולחזרה לאימונים ולמשחקים", אומר פודי, ששיחק בעונה שעברה בליגה הפלשתינאית ולפני שתי עונות שיחק בבית"ר תל אביב/ רמלה במשך חצי עונה וכבש שער אחד בודד, "זה הולך להיות מסע קשה ומתיש, אבל אני בטוח שאעבור אותו בהצלחה ואחזור לעשות את מה שאני הכי אוהב".

-הפועל עפולה עמדו מאחוריך? איך היחס אליך?

"אין לי מילה רעה אחת להגיד עליהם, הם כל הזמן בקשר, מתעניינים ודואגים".

-כועס על אייל לחמן שהעלה אותך נגד נשר והחמיר את הפציעה שלך?

"לא כועס על אייל, הוא חשב שאני יכול לשחק, אני לא עוסק בכעסים אלא מסתכל אך ורק קדימה. המשימה שלי כעת היא לחזור למגרשים כמה שיותר מהר, לא לעסוק בכעסים".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות