fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית בית שאן העבירה רבע מיליון שקל לתשלום שכר וחובות עבר

השחקנים איימו להשבית, ראש העיר וממלא מקומו נכנסו לעובי הקורה והעבירו סיוע כספי לו היו זקוקים כאוויר לנשימה
סייעו. ראש העיר וממלא מקומו ביציע צילום עצמי

רגע לפני שהפועל בית שאן איימה לעלות למשחק נגד מכבי דליית אל כרמל עם שחקני נוער, בעקבות מאמצים אדירים של ראש העיר רפאל בן שטרית וממלא מקומו אליעזר כהן זדה הצליחו השניים בסוף השבוע לגייס כרבע מיליון שקלים לפעילותה השוטפת של הקבוצה. הנהלת הקבוצה שילמה לכל שחקני הסגל   והצוות המקצועי את משכורת חודש אוקטובר וחלק מהתקציב נועד לתשלום חובות שנותרו למספר שחקנים מהעונה שעברה. התקציב, המאפשר כיסוי כל החובות, צפוי ליצור שקט תעשייתי להנהלת הקבוצה ולשחקניה.

במשחק עצמו סיימה הפועל בית שאן בתיקו 1-1.

בהנהלה הודו לראש העיר ולסגנו מאחר שהם מבינים שהעירייה פועלת כיום במסגרת תוכנית הבראה קפדנית והדוקה ומצויה תחת מעקב שוטף של חשב מלווה, שמפקח על כל ההוצאות השוטפות. למרות זאת הצליחו ראש העיר וממלא מקומו לשכנע את משרד הפנים כי הקבוצה היא "ספינת הדגל" של העיר וזקוקה לתקציבים שוטפים על מנת לתפקד כראוי.

 

סייעו. ראש העיר וממלא מקומו ביציע צילום עצמי
סייעו. ראש העיר וממלא מקומו ביציע צילום עצמי

מי שסייעו לשניים במאמציהם הם חברי הנהלת הקבוצה של אורן מנחם, בבר קסלאסי ועידן כהן, שתרומתם חשובה ומוערכת, אשר מצליחים לייצב את המערכת חרף קשיי התקציב ועושים לילות כימים, על מנת ליצור תנאים לתפקוד שוטף ותקין של הקבוצה.

בשבוע שעבר סייר ראש העיר במתחם בית הספר לכדורגל שפועל בעיר במשותף עם עמק המעיינות זו השנה השנייה ברציפות, בהצלחה רבה ובאיזון תקציבי מרשים. בן שטרית גייס תרומה של ספונסר שתרם לילדי המחלקה חולצות אימון חדשות. "מעל 350 ילדים מקבלים את התנאים הכי טובים שיש, מיטב אנשי המקצוע שצמחו וגדלו בעיר עובדים במסירות עם דור העתיד שלנו, עמותה שבה חברים אנשים בעל רקע מזהיר כל אחד בתחומו.", אמר ראש העיר.

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות