fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני נשר למכבי נתניה: מיליון שקל תמורת עלי כנאנה

חלוץ הפועל נצרת עילית נחשב לסחורה חמה בשוק. מי שתהנה מכך תהיה נשר, המחזיקה בכרטיס השחקן של החלוץ הצעיר והמבטיח
עלי כנאנה במדי נצרת עילית (צילום חגאג רחאל)
עלי כנאנה במדי נצרת עילית (צילום חגאג רחאל)

נציגים ממכבי נתניה מליגת העל, פנו השבוע לאנשי עירוני נשר, בעלת הכרטיס של החלוץ עלי כנאנה והתעניינו לגבי העלויות שלו, מתוך כוונה לרכוש את כרטיס השחקן שלו בעונה הבאה. בנשר יודעים שיש להם סחורה חמה ובקיץ תהיה לוהטת ונקבו בסכום של מיליון שקל.

עלי כנאנה במדי נצרת עילית (צילום חגאג רחאל)
עלי כנאנה במדי נצרת עילית (צילום חגאג רחאל)

יחד עם זאת, ההערכה היא שמדובר ביריית פתיחה לצרכי משא ומתן ובסופו של דבר מכבי נתניה או כל קבוצה אחרת שתבקש לרכוש את החלוץ בן ה 21.5 ותושב כפר יפיע, תשלם הרבה פחות. "500-600 אלף שקל יהיו סכום ריאלי", אומרים בסביבתו של השחקן.

בנצרת עילית סיפרו כי גם בסיום המשחק ביום שישי מול הפועל תל אביב, שוחחו עמו נציגי האדומים וגיששו האם יהיה מעוניין לשחק אצלם בעונה הבאה בליגת העל.

כנאנה הגיע בחלון העברות להפועל נצרת עילית, לאחר שנשר השלימה עם הירידה לליגה א' ומהר מאוד הפך לבאנקר בהרכב של המאמן ירון הוכנבוים. גורמים בהפועל נצרת עילית טעו השבוע כי "הוא אחראי לשיפור המשמעותי ביכולת של הקבוצה בחודשיים האחרונים".

כנאנה השתלב היטב והפך לבן זוגו של הברזילאי חוליו סזאר בהתקפה, תוך שהוא דוחק לספסל חלוצים נוספים שהגיעו בינואר, כמו סם אלישע ועיזאת חלאיילה. "אני רואה אצלו שיפור ממשחק למשחק", אמיר המאמן הוכנבוים. בשבוע שעבר צוטט עלי כנאנה בראיון לידיעות הגליל אומר: "אם לא אשחק בליגת העל ארצה להמשיך בהפועל נצרת עילית". למרות ההצהרה, סביר להניח שבעונה הבאה יהיה השחקן בליגה הבכירה והפועל נצרת עילית לא תקבל עליו שקל אחד.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות