fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עוד שוער מבריז להפועל עפולה

לאחר שבעונה שעברה עזב שוער הנוער רגע לפני פתיחת העונה, התסריט חוזר גם השנה. תומר הרן עבר לבני סכנין מליגת העל. בעפולה מבקשים למזער נזקים, אבל משפחתו מאיימת כי יכנס להסגר
תומר הרן (צילום עצמי)
תומר הרן (צילום עצמי)

בעונה שעברה הבריז שוער קבוצת הנוער, שקד נחמני, רגע לפני פתיחת העונה והותיר את ראשי המחלקה אובדי עצות. כל הסימנים מראים זה יקרה גם השנה, כאשר השוער תומר הרן, שבעונה שעברה עמד בשער קבוצת הנוער והתאמן בקבוצה הבוגרת, יעזוב את המועדון בו שיחק ב- 3 השנים האחרונות. הוא הגיע להפועל עפולה בעונת 2013/14. בעונה שעברה שיחק ב- 21 משחקי ליגה בהם ספג 39 שערים.

הרן, בן 18, תושב עמק הירדן, מתאמן בבני סכנין שאף הציעה לו חוזה והוציאה אותו למחנה האימונים שקיימה הקבוצה הבוגרת בפולין. כעת מתדיין המנכ"ל תומר רחמים מול משפחתו על מכירת כרטיס השחקן.

תומר הרן (צילום עצמי)
תומר הרן (צילום עצמי)

המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, עמי אסייג: "אני מאוד כועס על הילד, הוא לא הגיע לאימוני פתיחת העונה, לא הודיע כלום, גילינו שהוא מתאמן בסכנין ואף נסע עם הקבוצה הבוגרת לפולין. אנחנו גידלנו וקידמנו אותו והא הולך בלי להודיע, יש דרך לעזוב, לא עושים דברים מאחורי הגב. זו התנהגות לא מכובדת".

הרן טוענים כי זכותו להתקדם ואם קבוצה בליגת העל רוצה אותו, אין סיבה שיפספס את ההזדמנות. לטענת המקורבים, בני המשפחה הציעו 30 אלף שקל תמורת הכרטיס, עפולה דרשה יותר, והמשפחה הסכימה להעלות את הסכום ל- 50 אלף שקל. "פתאום עפולה באו בדרישות נוספות, דיברו על חצי כרטיס שיישאר אצלם, דיברו על אחוזים ממכירה עתידית, זה לא מקובל עלינו", הבהירו מקורביו והודיעו חד משמעית: "אם העניינים לא יסתדרו, תומר לא יהסס להיכנס להסגר ואז עפולה לא יראו עליו שקל".

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות