fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עוד קדנציה במועצה בדרך לראשות העיר

לעו''ד חן שאול חבר מועצת העיר מגדל העמק בקדנציה האחרונה לא אצה הדרך, אך את המסלול הברור הוא שרטט מיום כניסתו לפוליטיקה, עמדת השפעה, שליחות התנדבותית עד להנהגת העיר
חן שאול (צילום עצמי)
חן שאול (צילום עצמי)

אל תטעו בבחור הצעיר, מלא האמביציות, הרהוט, השאפתן, יש לו חזון, מטרות ויעדים, עד כה עמד בכל מטרה שסימן בחייו וכעת המטרה הנוכחית היא תנועה גדולה, איכותית, רצינית, למען תושבי מגדל העמק שבראשה הוא עומד ומקווה לקבל שלשה מנדטים לפחות.

חן שאול (צילום עצמי)
חן שאול (צילום עצמי)

עו"ד חן שאול, בוגר הקדנציה הראשונה של עיריית מגדל העמק הוא פוליטיקאי מזן אחר, אכפתי, יסודי, ובעיקר רואה בעשייה הציבורית נטו שליחות למען תושבי העיר.

בימים אלה ייסד את תנועתו "הבית", שתתמודד למועצת העיר, עוד תחנה במסע, עד לראשות העיר מגדל העמק. בבחירות האחרונות התמודד ברשימת הירוקים בראשות יקי בן חיים.

עו"ד חן שאול, 42, נולד במגדל העמק, בן ליוסף ז"ל, השוטר הראשון של מגדל העמק, ומי שהקים את תחנת המשטרה הראשונה בעיר. אמו נדרה תבל"א, עקרת בית אשר הופקדה על חינוך שבעת ילדיה ובהם בן הזקונים חן.

הוא צמח במגדל העמק, ביסודי למד בבי"ס שלום עליכם ובמקיף ברוגוזין. "יש בעיר שלנו משהו מיוחד, משפחתיות, חום, אהבה, ערבות הדדית", הוא אומר ומדבר על נערותו ובחרותו במגדל העמק בערגה וגעגוע.

עם תום לימודיו התגייס לצה"ל, לתפקיד לוחם במערך השריון. לקראת סיום שירותו הצבאי נפצע במהלך תרגיל ונאלץ לעבור לתפקיד מפקדה. בהיותו חייל צעיר פגש בקצין בכיר, גם הוא בן מגדל העמק, אלי ברדה שמו, סא"ל במיל', היום ראש העיר.

את אהבת חייו, רעייתו ואם ארבעת ילדיו, דקלה, פגש בהיותה הרל"שית של המפקד ברדה. בתום שירותו הצבאי עבד פרק זמן מסוים כסוכן מכירות, כדי לקיים את עצמו ולהתחיל את מסלול חייו האקדמאי.

"ההורים דאגו לחינוכי, לכל מחסורי", אומר עו"ד שאול ומוסיף: "ובכל זאת יצאתי לעבודה כדי להיות עצמאי גם כלכלית". יש לו שלושה תארים אקדמאיים, תואר ראשון בלימודי תקשורת ממכללת עמק יזרעאל, תואר שני בלימודי מדעי המדינה ותקשורת ציבורית מאוניברסיטת בר אילן ותואר ראשון במשפטים ועו"ד מהקריה האקדמית אונו.

עו"ד שאול: "עשיתי לביתי, יש לי משרד משגשג, משפחה יפה, קריירה, וכעת לאחר קדנציה ראשונה במועצת העיר, אני מגיע לקדנציה השנייה, עם ערך מוסף של רוח שליחות עוצמתית, עם אמונה שניתן להשפיע על מהלכים ותהליכים, עם יכולת להיות שותף לעיצוב פני העיר לדורות הבאים. זו משימת חיי, בדרך להנהיג את העיר. אני רץ למרחקים ארוכים, כעת באמצע הדרך כשליח ציבור, מקווה שיהיו לנו מספיק מנדטים מספיקים כדי להיות בעמדת המשפיעים והמחליטים".

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות