fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עוד גאווה ל'מכינה ישראלית' במגדל העמק

יטאייש איילו, לוחמת גדוד "קדם" בחטיבת החילוץ של פיקוד העורף ובוגרת המכינה הקד"צ "המכינה הישראלית" לבנות במגדל העמק, נבחרה כחיילת מצטיינת נשיא, ותקבל את האות בטקס המסורתי בבית הנשיא
יטאייש איילו
יטאייש איילו

מצטיינת נוספת מפס הייצור של מגדל העמק: יטאייש  איילו, לוחמת מגדוד קדם בחטיבת החילוץ של פיקוד העורף נבחרה כחיילת מצטיינת נשיא.

יטאייש איילו
יטאייש איילו

יטאייש שעלתה ארצה ביחד עם אימה מאתיופיה בשנת 2006 היא בוגרת מחזור ב' של "מכינה ישראלית במגדל העמק" – מכינה קדם צבאית לבנות מיסודה של עמותת "דרך כפר יוזמות חינוך" ובתמיכת עיריית מגדל העמק. מדובר במכינה ייחודית ויחידה מסוגה בישראל שמדי שנה, זו השנה החמישית ברציפות, מכשירה לשירות צבאי משמעותי ואיכותי עשרות בנות מהקהילה האתיופית. המכינה מתהדרת במאה אחוזי גיוס של הבוגרות שלה, ולא "סתם" גיוס אלא לתפקידים מבוקשים ומשמעותיים, שאלמלא המכינה ספק אם הצבא היה מצליח לזהות את הפוטנציאל הגדול הטמון בבוגרות ולגייסן לתפקידים אלו. לא מזמן סיימו ארבע מחניכות המכינה בו זמנית קורס קצינים.

יטאייש ממשיכה את המסורת המפוארת של הקצינות הללו ושל שאר בוגרות המכינה. בשנתה במכינה עברה תהליך הכשרה מאתגר ואינטנסיבי שבשיאו אף נבחרה לכהן כ"ראשת הקהילה" של החניכות, תפקיד בעל חשיבות רבה במכינה ובימים אלה למרבה השמחה והגאווה של המשפחה, המכינה מגדל העמק ובכלל, נבחרה כחיילת מצטיינת נשיא – אחת מתוך 120 בלבד.

יטאייש מספרת כי היה לה חשוב מאוד להתגייס לתפקיד לוחמה ועל כן בחרה לשרת דווקא בחטיבת החילוץ. על ההצטיינות היא מספרת: "אימי ואני התרגשנו מאוד כאשר הודיעו לי על ההצטיינות, זו גאווה גדולה עבורי ועבור המשפחה".

יטאייש מקבלת את הצטיינות הנשיא הודות לכך שהיא מבצעת את תפקידה בהצטיינות תוך ירידה לפרטים והפגנת יכולות אישיות ראויות לציון. יטאייש היא חיילת מסורה וערכית ובכך היא משמשת דוגמא לשאר חיילי היחידה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות