fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עובדי הבנק הפתיעו את החיילים המאבטחים עם כרטיסי גיפט קארד

"רצינו לתת לחיילים את ההרגשה שאנחנו דואגים להם ושידעו שאנחנו אוהבים אותם", אומר עובד סנק דיסקונט בנצרת עילית
למען החיילים. גיפטכארד צילום עצמי

בעקבות המצב הביטחוני תוגברו המרכזים המסחריים בנצרת עילית בכוחות משטרה וחיילי סדיר שהוצבו למשימות אבטחה מוגברת. במתחם דודג' בו שוכן בנק דיסקונט הוצבו שני חיילים בכל משמרת לאורך כל שעות היום. עובדי הבנק שמבעד לחלונם ראו את החיילים המפטרלים במתחם החליטו להפתיע אותם בפינוק מיוחד. הם הטעינו כרטיסי גיפט קארד לקניות במתחם בשווי 350 שקל והעניקו אותו לכל חייל במשמרת. "רצינו לתת לחיילים את ההרגשה שאנחנו דואגים להם ושידעו שאנחנו אוהבים אותם", סיפר אחד העובדים.

כרטיס גיפטכארד

עובדי הבנק שמרו את התשורה בסוד, אבל השבוע פרסם אחד החיילים פוסט בפייסבוק בו ביקש להודות בשמו ובשם חבריו. "זה מחמם את הלב לראות את כל האנשים הטובים שרוצים לתת לנו ולעשות בשבילנו. מאז שהגענו לנצרת עילית קיבלנו המון הצעות להתארח לארוחות ערב ושבת בבתים של משפחות וקיבלנו משלוחים של מגשי אוכל ושתייה. כולם כל כך אדיבים ושזה פשוט מדהים".

אחד מעובדי הבנק אמר כי היוזמה למתן השי הצנוע באה מהעובדים ובאופן ספונטני. "אנחנו אומנם עובדים בבנק דיסקונט, אבל זה לא קשור לכרטיס, רצינו לתת משהו קטן ולא ציפינו שזה יגיע בכלל לתקשורת".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות