fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עדי אבוקרט השיקה את ספר ביכוריה "פריטות מהלב"

הספר נכתב בתקופת ההתמודדות של הצעירה מנצרת עילית במחלת הסרטן ומהווה השראה לניצחון האופטימיות
עדי אבוקרט מנגנת לראש העיר רונן פלוט בערב ההשקה (צילום ישראל פרץ)
עדי אבוקרט מנגנת לראש העיר רונן פלוט בערב ההשקה (צילום ישראל פרץ)

לפני ארבע שנים, כשהייתה בחופש הגדול של כיתה יא', אובחנה אצל עדי אבוקרט מחלת הסרטן. למרות האשפוזים והטיפולים הקשים, עדי סיימה בהצטיינות את לימודיה וכל אותה תקופה יצרה שירים שנפרטו מהלב וביטאו את הכוחות פנימיים והרוח האופטימית. השבוע, בנוכחות בני משפחה, חברים וראש העיר רונן פלוט, עדי השיקה את ספר ביכוריה "פריטות מהלב".

עדי אבוקרט מנגנת לראש העיר בערב ההשקה (צילום ישראל פרץ)
עדי אבוקרט מנגנת לראש העיר בערב ההשקה (צילום ישראל פרץ)

"הספר  מכיל 18 פרקים של שירים, שנכתבו על ידי מגיל 13, אבל רובם נכתבו במהלך ההתמודדות במחלת הסרטן כשעברתי טיפולים כימותרפיים והייתי מאושפזת בבית החולים", סיפרה עדי באירוע ההשקעה המרגש שנערך בבית קק"ל למצוינות.

השתתפו ראש העיר רונן פלוט שהעניק חסות לאירוע ואמר בהתרגשות כי עדי בסיפורה האישי עדי מכניסה הרבה אור  וכבוד לעיר ולתושביה. "עדי מהווה דוגמה מצוינת לניצחון הרוח והחתירה למצוינות. גם כשהדרך נראית חשוכה יש אור בקצה המנהרה והוא מנצח.

עדי סיפרה על תהליך כתיבת השירים בח"י פרקי הספר ועל התמיכה והחום שהרעיפו עליה בני משפחתה. במהלך הערב היא הקריאה  משיריה תוך פריטה על גיטרה וסחפה מחיאות כפיים סוערות.

ביוזמת ראש העיר פלוט העירייה תרכוש  100 ספרים ותעביר אותם לבתי ספר ולספריות העירוניות.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות