fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"עדות נוספת לחוסר הטיפול במפגעי התחבורה בכבישי הגלבוע"

המועמד לראשות המועצה האזורית הגלבוע, מוטי כהן, ששכל את אביו בתאונה בכביש 60, מפנה אצבע מאשימה למועצה האזורית הגלבוע שלא מטפלת במפגעי התחבורה בכבישי המועצה
מוטי כהן (צילום עצמי)
מוטי כהן (צילום עצמי)

מוטי כהן, המועמד לראשות המועצה האזורית הגלבוע, אשר שכל את אביו בתאונה בכביש 60, תקף את המועצה האזורית הגלבוע בעקבות התאונה הקשה שארעה ביום שישי, סמוך לצומת יזרעאל, בה נפצעו שני תושבי הכפר סנדלה, האחד באורח קשה ונזקק לפינוי מוסק לבית החולים רמב"ם.

מוטי כהן (צילום עצמי)
מוטי כהן (צילום עצמי)

כהן: "לצערי הרב, חיינו הפכו הפקר. הנסיעה בכביש 60 הפכה למלכודת מוות ורק במזל היום לא קיפח אף אחד את חייו בתאונה. כמו בתחומי חיים רבים, גם בתחום התחבורה, המועצה לא עושה. אנחנו שומעים הרבה דיבורים ובפועל, במבחן התוצאה, אנחנו רואים שאין עשיה ועוד תאונה בכביש 60 היא עדות לחוסר הטיפול של המועצה במפגעי התחבורה בכבישי הגלבוע".

לסיכום אמר כהן "מה עוד צריך לקרות כדי שבמועצה יתעוררו ויתחילו לעשות? כמי שקידם את פרויקט מעגלי התנועה בכביש 60, אני יודע שכל מה שצריך לעשות כדי לטפל בבעיה זה פשוט לעשות. הטיפול במפגעי התחבורה והשמירה על בטיחותם של תושבי המועצה האזורית הגלבוע הם אחד מהיעדים המרכזיים שהצבתי לעצמי לטיפול מיד אחר שאבחר לתפקיד ראש המועצה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות