fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ספר תורה נכתב לזכרם של שלושת המוריסים מנצרת עילית

הספר לזכרם של מוריס אפללו ז"ל, מוריס תורג'מן ז"ל ומוריס זנו ז"ל. עלות כתיבת הספר מסתכמת בכ- 80 אלף שקל, כרגע יש רק כ- 20 אלף שקל ואת היתרה מתכוונים בני המשפחה לגייס
מוריס זנו ז"ל
מוריס זנו ז"ל

בשבוע שעבר החלה כתיבת ספר תורה לזכרם של בני נצרת עילית, מוריס אפללו ז"ל, מוריס תורג'מן ז"ל ומוריס זנו ז"ל, שלושת בעלי רקע בכדורגל המקומי.

מוריס זנו ז"ל
מוריס זנו ז"ל

עלות כתיבת הספר מסתכמת בכ- 80 אלף שקל, כרגע יש רק כ- 20 אלף שקל ואת היתרה מתכוונים בני המשפחה לגייס. "נכון שחסר כסף, אבל אני לא מודאג", אומר מאיר זנו, אחיו של מוריס זנו ז"ל, ששיחק במחלקת הנוער של הפועל נצרת עילית ונפטר בגיל 59, "יהיה בסדר, המשפחות והחברים ישיגו את הכסף החסר", הוא מוסיף ואומר.

את הספר יכתוב הרב חיים אפללו ממגדל העמק, אחיו של מוריס אפללו ז"ל, שנפטר בגיל 69 ובעברו שיחק בהפועל נצרת עילית בשנות ה- 60. משך כתיבת הספר היא כ- 8 חודשים. גם ראש העיר, רונן פלוט, התכבד בכתיבת אות בספר.

מוריס תורג'מן נפטר לאחר מאבק ממושך במחלה קשה. בצעירותו שיחק במכבי נצרת עילית ובתפקידו האחרון שימש כממונה הבטיחות באצטדיון גרין. מוריס תורג'מן היה אביו של מגן הפועל באר שבע, בן תורג'מן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות