fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שמו של הוכנבוים עלה בהפועל חיפה, הבעלים פסל את האפשרות

גורם בהפועל חיפה מסר: "להגיד שיואב כץ הטיל וטו זה לא מדויק. יואב רצה מאמן שעובד בליגת העל. תורג'מן ונעים היו מועמדים, כשהאופציה שלהם ירדה שמו של ירון הועלה, אבל יואב כץ לא התלהב משום שבשנים האחרונות הוא אימן בלאומית"
ירון הוכנבוים במשחק נגד עפולה (צילום חגאג רחאל)
עמל על מלאכת הרכבת הסגל. ירון הוכנבוים (צילום חגאג רחאל)

רק מעטים יודעים: שמו של מאמן הפועל נצרת עילית, ירון הוכנבוים, הועלה לאחרונה כמועמד לאמן את הפועל חיפה, שחיפה מאמן לאחר עזיבתו של ניר קלינגר. זה קרה לאחר שמועמדותם של יובל נעים ועמיר תורג'מן ירדה, משום שהם ביקשו להגיע עם העוזרים שלהם.

ירון הוכנבוים במשחק נגד עפולה (צילום חגאג רחאל)
ירון הוכנבוים במשחק נגד עפולה (צילום חגאג רחאל)

אחד הספונסרים של הפועל חיפה, העלה את שמו של ירון הוכנבוים. מדובר באדם שמחשיבים את דעתו בהפועל חיפה ואף מרבים לשמוע את דעתו ולהתייעץ עמו, אלא שהבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, התנגד למהלך וכך החליטו בהפועל חיפה ללכת על האופציה השלישית, שרון  מימר.

גורם בהפועל חיפה מסר: "להגיד שיואב כץ הטיל וטו זה לא מדויק. יואב רצה מלכתחילה מאמן שעובד בליגת העל. תורג'מן ונעים היו מועמדים לאורך כל הדרך, כשהאופציה שלהם ירדה שמו של ירון הועלה, אבל יואב כץ לא התלהב משום שבשנים האחרונות הוא אימן בליגה הלאומית".

הניצחון החשוב של נצרת עילית ביום שישי על הפועל עפולה, העלה את מניותיו של הוכנבוים דווקא אצל.. העפולאים. ראש העיר החדש/ ישן, אבי אלקבץ, מעריך מאוד את הוכנבוים ולא שוכח שהוא היה האיש ששם אותו על המפה, כאשר העלה את הקבוצה לליגה הלאומית לאחר דשדוש בן עשרות שנים בליגה א'. אף אחד לא ייפול מהכיסא אם בקיץ יקבל הוכנבוים הצעה לאמן את הפועל עפולה בעונה הבאה. הדבר היחיד שיכול למנוע מהלך כזה הוא עלייה של נצרת עילית לליגת העל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות