fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הפוך את הפועל נצרת עילית לקבוצת בת של מיורקה"

ראש עיריית נצרת עילית אלכס גדלקין שיגר מכתב לשחקן דודו אוואט, בן נצרת עילית, ששיחק ב- 11 השנים האחרונות בליגה הספרדית, וביקש ממנו "לזכור לעיר חסד נעורים ולבדוק אפשרות לאמץ את הפועל נצרת עילית ולהפוך אותה לקבוצת בת של מיורקה על כל המשתמע מכך"
דודו אוואט
דודו אוואט (צילום: עצמי)
דודו אוואט
דודו אוואט (צילום: עצמי)

מינויו של השוער דודו אוואט למנהל המקצועי ולסמכות העליונה בקבוצת מיורקה מהליגה הספרדית השנייה, הסב מורת רוח רבה גם בנצרת עילית, העיר בה צמח השוער, ששיחק בליגה הספרדית ב- 11 השנים האחרונות.

ראש עיריית נצרת עילית אלכס גדלקין, שיגר השבוע מכתב לאוואט, עם ברכות לרגל המינוי וגם עם בקשה אחת, שיכולה להפוך את פני קבוצת הכדורגל המקומית מקצה לקצה: "הפוך את הפועל נצרת עילית לקבוצת בת של מיורקה". הנושא של קבוצות בת ידוע ומקובל באירופה. הקבוצות נתמכות על ידי הקבוצה הבכירה, ומקבלות מהן שחקנים, שנשלחים להשתפשף ולצבור ניסיון.

גדלקין כתב במכתבו לשוער נבחרת ישראל שלעבר: "נצרת עילית, כמו שאר העולם,עקבה בעשור האחרון בהנאה ובהתלהבות מופגנת, אחרי הקריירה המפוארת שלך ככדורגלן בעל הישגים ברמה העולמית. העיר, בה גדלת, בה התחנכת ובה בילית את שנות ילדותך, נהנתה לראות בהצלחתך, ולאורך כל השנים החזיקה לך אצבעות".

עוד כתב: "כעת, עם החלטתך לפרוש מכדורגל ומינויך לתפקיד ג'נרל מנהל קבוצת מיורקה, אני פונה אליך ומבקש לזכור לעיר חסד נעורים ולבדוק אפשרות לאמץ את הפועל נצרת עילית ולהפוך אותה לקבוצת בת של מיורקה על כל המשתמע מכך. מועדון הכדורגל שלנו אומנם צנוע וקטן אבל דווקא בשל כך אני סבור כי יש מקום לחיבור עם כוכב כדורגל שיצא מהעיר ולאחר שבנה קריירה מפוארת, הוא חוזר אליה וזוכר לה חסד נעורים".

גדלקין סיכם: "אני מתאר לעצמי את תגובת האוהדים תושבי נצרת עילית לחיבור המחודש של דודו אואט עם הבית שבו גדל. הדבר יעשה טוב לא רק לכדורגל אלא גם לעיר ולתושביה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות